A régi engine-nel nem valósult volna meg a Cyberpunk 2077

A CD Projekt RED beismerte, hogy ha a The Witcher 3: Wild Huntban használt engine-üket (a neve RED Engine amúgy) alkalmazták volna a következő játékukhoz, akkor az nem lenne olyan, amilyennek eddig megismertük a Cyberpunk 2077-et…

A 2013 januárjában kiadott CGI trailer óta a Cyberpunk 2077 erősen átváltozott, ugyanis aközben a lengyel fejlesztőcsapat kiadta a The Witcher 3: Wild Huntot, továbbá a két kiegészítőjét, a GWENT-tel is próbálkoztak, és most a Cyberpunk 2077-en a sor. Erről Richard Borzymowski az MVCUK-nak mondott pár új, érdekfeszítő gondolatot:

„Először is, nem lennénk képesek a Cyberpunkot ugyanazzal az engine-nel megvalósítani mint a The Witchert. Az új engine-nek megvan az a haszna, hogy a Cyberpunk 2077-et belső nézetű szemszöggel fejleszthetjük, továbbá ott van több épület esetében a vertikalitás [függőlegesség], és sok toronyház van [aminek sok-sok emeletét fel lehet fedezni].

Egy másik dolog a globális megvilágítás. Amikor megcsinálunk valamit például ebben a városban, akkor két verziód van – van a nappali város és van az éjjeli város. És éjszaka ott van az a halom neonfény a városban, főleg mondjuk egy zivatar után. Fejlesztheted az épületek geometriáját, és a tetejükre teheted a nonfényeket. Ott van az esővíz lecsöpögésére a shader, de ez nem adná azt a hatást át mint amit a globális megvilágítás tud. Így a fejlesztés során mindig is biztosra mentünk azzal, hogy meglegyen az a „wow!” faktor ezzel kapcsolatban,” mondta Borzymowski.

Úgyhogy ezért használja a RED Engine 4-et a Cyberpunk 2077, ami április 16-án fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra, PC-re, és talán Google Stadiára is. A moddereknek pedig várniuk kell a hivatalos eszközkészletre – a CD Projekt RED először a játék kiadására koncentrál. (Ami hosszabb távú elképzelés lehet, mert a multiplayer részét később fogják kiadni, és emiatt erősen jogos lehet a gyanúnk egy PlayStation 5 és egy Xbox-port miatt.)

Forrás: WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV