A japán-mongol harcok az eddigi legnagyobb alkotást formálják meg a Sucker Punchtól.
Jason Connell,, a Ghost of Tsushima művészeti rendezője az IGN-nek elmondta, hogy jóval nagyobb lesz a Ghost of Tsushima az inFAMOUS: Second Sonnál, és utcahosszal a többi játékuk előtt jár méretileg, tartalmilag, és a játék világával kapcsolatban is. Történetileg fontos szerinte az, hogy először megértsük Jin utazását. Sokat kell megtanulnunk belőle. Először azt kell megértenünk, hogy ő kicsoda és mi is történt Tsushima szigetével. Ez felvázolja a történet többi részét, mielőtt ránk öntik a sztori többi részét, de amint eljutunk ide a sztoriban, szerinte viszonylag nyílt lesz minden.
Connell szerint a Sucker Punchnál eléggé sok technikai renderelő zseni van, és nekik köszönhetően a PlayStation 4-ből technikailag mindent kinyertek, hogy a fejlesztők az álmaikat kövessék a játék megvalósításában. Például egyszerűen lemehetünk egy hegyről, hogy a háttérben levő területeket megtekinthessük, és szerinte ez elképesztő, hogy technikailag ezt összehozták.
Julien Chièze, egy francia YouTube-os is posztolt egy interjút Connellel, és itt ő megemlítette, hogy számára a Shadow of the Colossus és a The Legend of Zelda: Breath of the Wild nem csak a két kedvenc játéka, hanem hatalmas befolyással voltak rá a Ghost of Tsushima megvalósítása során, ugyanis egyszerű, de mégis mély művészeti irányzattal rendelkeztek, és annak a két játéknak a stílusát újra szerették volna gondolni itt, de nagyobb részletességben. Az elmerülési faktort is fontosnak tartja, nem lesznek hagyományos küldetések és a térképen pontok, amik vezérelni fogják a játékosokat – ezért kell a Guiding Wind szellőt használni. Még a hagyományos világítást is levehetjük a tárgyakról, így nem lesz olyan könnyen észrevehető, ha valami a fűben lapítana. Azt is elmondta, hogy a fúvós hangszer nem lesz az egyedüli hangszer a Ghost of Tsushimában. Nem akart több részletet elmondani erről, mert lehet, hogy a sztorihoz is köze lesz ennek.
Nem lesz sok értelme annak, hogy állatokra vadásszunk. A Sucker Punch új játékában csak azért vannak ott, hogy hihetőbbnek tűnjön a környezet rajtuk keresztül. A párbajozás pedig akkor is megtörténhet, ha a mongolok bázisait megtámadjuk, de jóval nehezebb lesz bejutni, ha Jin nehezebb páncélzatot visel, hiszen így kevésbé lesz agilis.
Connell még azt is elmondta az IGN-nek, hogy ezúttal nem lesz erkölcsi csík, mint az inFAMOUS játékokban. Rájöttek, hogy sokkal fontosabb az, hogy egy emberi történetet elmesélhessenek, amiben valakinek valami mássá kell átalakulnia. Nem fog váltakozni Jin karaktere egy szamuráj és a Ghost között. A Sucker Punch azt akarja, hogy a történet tükrözze az átalakulását.
Lesznek olyan történeti pillanatok, amik jobban tükrözni fogják ezt az átalakulást. A játék nem fog kényszeríteni minket arra, hogy oldalt válasszunk. Ghost-ként is képes lesz megfordulni, hogy aztán szamurájként harcoljon. A sok edzés, a katana használata benne maradt. A State of Play során mutatott lopakodós jelenetben leugorhatott volna a tetőről, hogy szamurájként harcolhasson.
A Ghost of Tsushima július 17-én fog megjelenni, és jó 50 GB-nyi helyet fog követelni a PlayStation 4-ünk merevlemezén.
Forrás: WCCFTech, WCCFTech, PSL, GR
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!