Azt vizsgálta az Xbox csapata, hogy hogyan tehetnék a Grounded pókjait kevésbé félelmetessé, az Obsidian most erősen eme tanulmányra támaszkodik.
A pókok gyakran a rettegés és viszolygás forrásai, játékokon kívül és belül. Tény, hogy sokaknak máris a szűk, pókhálóval beszőtt folyosók jutnak eszükbe az előbbi sort olvasván, sötét helyek, ahol ott lakoznak ezek a rémisztő teremtmények, az Obsidian pedig tudja ezt, éppen ezért kutatást végeztek az arachnofóbia kapcsán. Így szeretne a fejlesztő rugalmasabb és jobb élményt kínálni következő túlélő kalandjátékában, a Grounded-ben, amely holnap jelenik meg, és egy pöttöm emberke szerepébe helyez, elveszve egy hátsó udvarban, az ott hétköznapi fenyegetések között.
Szeretnének alternatívát nyújtani az arachnofóbiában szenvedőknek
Mint azt már régóta tudjuk, a Grounded világának egyik visszatérő veszélyforrása a pókfélék lesznek, az Obsidian pedig megerősítette, hogy dolgoznak egy alternatíván azok számára, akik arachnofóbiával élnek. Nos, tegnap alaposabban belement a stúdió abba, hogy ez hogyan is fog kinézni a valóságban.
Igazából az Obsidian szorosan együttműködött az Xbox kutatórészlegével azért, hogy mélyebb megértést szerezzenek az arachnofóbia természetét illetően. „Kutatásuk során a félelem és undor fokozatosan növekedett az összes vizsgált csoportban, ahogy a pókok textúráit, szemeit, hangeffektjeit fokozatosan hozzáadták.” fedte fel az Xbox. „Az Xbox Research eredményei segítettek a lehető legjobban összehozni a pókokat a játékban, úgy, hogy a játékosok lehetőséget kapnak ezen ízeltlábúak módosítására, fóbiájuk mértékének megfelelően.”
És ezzel még nincs vége: a játékosok limitálhatják is a pókok keltette hangokat, s így, külsejük és hangjuk átalakításával úgy is élvezhetik a játékot, ha a pókokat kifejezetten visszataszítónak tartják.
Az Xbox Research a csoport azon ága, amely a játékok tudományos részével foglalkozik, a gamerek viselkedésével, a dizájn mögötti pszichológiával, a játékokkal és osztályozásukkal, a játékokkal és a gyermekekkel és a videójátékok narratívájának javításával kutatás útján, csak hogy feladataik egy részét említsük. Ez ugyanakkor az egyik első olyan eset, hogy a Microsoft elővette a háttérben ügyködő csapatot, és kiállította különleges munkájukat, amivel hozzájárultak egy címhez.
A Grounded holnap érkezik Xbox Game Preview-ba, Xbox One-on az Xbox Game Pass-on keresztül, s PC-re a Steam Early Access-en át. Mint említettük, túlélő játék lesz egy hátsó udvarban, pókokkal, méhekkel, termeszekkel, sáskákkal, katicákkal, melyek az élővilág és a játékmechanizmusok részét képezik majd.
Forrás: 3DJuegos
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!