A Halo Infinite narratív direktora azt mondja, hogy megérti a rajongók csalódottságát, s ígéri, hogy meghallják a közösség szavát.
Tiszteletben tartjuk a sorozat örökségét. – ígéri Dan Chosich rendező.
A Microsoft és a 343 Industries damage control módba kapcsoltak a kínos múltheti Halo Infinite játékmenet-bemutató után, amely igen vegyes fogadtatásra talált a közösségtől. Ezúttal Dan Chosich narratív direktor beszélt játékukról, próbálva visszaszerezni a rajongók bizalmát, azt állítva, hogy tudja hogyan éreznek most, s olyan játékot dobnak össze nekik, amely méltó a nagy múltú sorozat örökségéhez.
„Fel akarok nőni az örökséghez, amit a Bungie hagyott nekünk.”
I’ve been in your shoes. I know what it’s like to have expectations built + feel let down. I want you to know your voice matters + is heard. You’re not falling on deaf ears. I always want to live up to the legacy that Bungie pioneered. I personally care a lot about honoring that.
— Dan Chosich (@DanChosich) July 25, 2020
„Fogtátok a hypeot a Halo Infinite körül, ezt a hatalmas izgatottságot, aztán meg viccet csináltatok az egészből a bűnrossz textúrákkal és még rosszabb fényeffektekkel! Ez lenne az új motor?? 5 év ment el erre?” – egy követőjük kérdezte a stúdiót a Twitteren, amire Chosich a következőképpen felelt: „Voltam már a ti cipőtökben. Tudom milyen tele lenni elvárásokkal, aztán pedig csalódni. Azt akarom, hogy tudjátok, hogy hallunk titeket, számít a szavatok. Nem süket fülekre talál. Fel akarok nőni az örökséghez, amit a Bungie hagyott nekünk. Személy szerint, nagyon komolyan veszem, hogy ezt tiszteletben tartsuk.”
A múlt heti Xbox Games Showcase zászlóshajója a Halo Infinite volt, a közel 10 perces demó sokakat azonban aggodalomra késztetett a játék látványával kapcsolatban. Grafikai szakértők is részt vettek a vitában, hogy elmagyarázzák, miért is néz ki így a játék.
Természetesen Chosich nem az első, aki megkísérli elcsendesíteni a vihart. Aaron Greenberg az Xbox marketinges főnöke nyomatékosította, hogy fejlesztés alatt lévő játékot láttunk, míg Chris Lee, a 343 feje hasonlókat mondott. „Az biztos, hogy még javában zajlik a fejlesztés, van még csiszolnivaló a játékon bőven, a stúdió javában dolgozik azon, hogy a maximumot kihozza az élményből a később esedékes megjelenésre.”
A Halo Infinite nem kapott még megjelenési dátumot, de elvileg még év vége előtt megjelenik Xbox One-re, Xbox Series X-re és PC-re.
Forrás: 3DJuegos
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!