A Remedy egészen elképesztő mértékben növekszik – derült ki jelentésükből – most pedig a Vanguard-ról és még két játékukról meséltek.
A Remedy megosztotta féléves pénzügyi jelentését, amely alapján 23%-ban nőtt a bevétel a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, s 116%-os növekedést realizáltak a működési profit terén.
Emellett Tero Virtala, a Remedy CEO-ja további érdekességeket osztott meg a finn stúdió projektjeiről, kezdve a multiplayer-re koncentráló Vanguard-al.
„A csapat, amely a Vanguard-on dolgozik – egy projekten, ami szintén saját IP-nk – fogta és tovább vitte a házon belül már játszható fejlesztői verzióját a játéknak, folytatva a kiértékelést, a tanulást és a fejlesztés során történő finomhangolást. A játék bizonyos részei rendkívül ígéretesek, másokat újra kellett dizájnolnunk. Tovább folytatjuk a Vanguard fejlesztését azzal a céllal, hogy összeházasítsuk a hosszútávú, szolgáltatás alapú multiplayer játékot a Remedy egyedi játékstílusával. A játékot az Unreal 4 motorjával fejlesztik, a korai fejlesztési munkálatokat egy kisebb csapattal folytatjuk.”
A Remedy szintén keményen dolgozik két be nem jelentett játékon, melyeket az Epic Games ad majd ki. Virtala rövid információt szolgáltatott ezekről a fejlesztésekről is, még a játékok kiadásának pénzügyi hátterébe is némi betekintést engedve.
„Harmadik, még be nem jelentett projektünk is remekül halad. Van egy kisebb projektünk is ugyanabban a franchise-ban. A Remedy-nek több jelöltje is volt a kiadók közül, végül aztán úgy döntöttünk, hogy az Epic Games-el írunk alá. Ők illettek a legjobban ezekhez a játékokhoz, már csak fejlesztőként szerzett tapasztalataik miatt is, s mert mindig készek a játékok üzleti részének új oldalai felé terjeszkedni, s megvan bennük az ambíció arra, hogy a játékkiadást új szintre emeljék. Mint kiadó, az Epic fedezi a fejlesztési és marketing költségeket. Miután ezek a fejlesztés során felmerülő kiadások levonódtak a bevételekből, a Remedy az összbevétel 50%-át kapja meg. Mindkét projekt egy Remedy által létrehozott és birtokolt játék IP-jére épül, mi pedig így teljes tulajdonjogot és kreatív szabadságot élvezünk e téren.”
Amit még érdemes megemlíteni, hogy a Remedy aktívan dolgozik a Northlight játékmotor fejlesztésén azért, hogy az a next-gen konzolokat is támogassa. (A Control ugyebár, végső soron kap egy PlayStation 5 és egy Xbox Series X kiadást is).
Forrás: WCCFTech
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!