A CD Projekt RED a legújabb játéka miatt az évi jövedelmének 10%-át is elbukhatja a bírság miatt.
A DSOGamingen olvashatjuk, hogy a Cyberpunk 2077 exéjében több utalást is találhatunk a játék multiplayer módjára és funkcióira. Két módot neveztek meg – lesz egy alap deathmatch, továbbá a Heists (bankrablás a la Payday), és több karaktertípust (Assassin, Netrunner, Techie pl.) irányíthatunk. Drop-in, drop-out megközelítést kaphat a rablósdi, így a játékosok pillanatok alatt ki-, és beléphetnek. Idézzük átláthatóbb módon magyarra ültetve, hogy mikről van szó.
Rablás állapotának beállítása
Állítsd be a spawnolás helyszínét a küldetések során az új játékosoknak
Spawn tag: %s
További kapcsolatos funkciók
MP.Heist.DebugMessageNameChanged
MP.Heist.MessagePlayerReady
MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (arra utalhat, hogy jóval szigorúbb karaktertípus-választásra koncentrálhat a multiplayer)
MP_PlayerReady
++ %s csatlakozott a rabláshoz
— %s távozott a rablásból
Character.Cpo_Muppet_Solo
Character.Cpo_Muppet_Assassin
Character.Cpo_Muppet_Netrunner
Character.Cpo_Muppet_Techie
lobby
cpo_heist_started
Character.Cpo_Muppet_Default
Character.
Character.Cpo_Default_Player
De a deathmatch-et is szépen elbújtatták a Cyberpunk 2077 kódjában. Egy alap menü mellett ezek a funkciók bújtak el:
++ %s csatlakozott a mérkőzéshez
>> %s megölte %s-t
Közvetlenül a pokolba küldted magad! Arra kérlek, hogy ne gyere vissza
Wow! Megölted magad… bravó.
Erősebb volt a töltényed mint az önbecsülésed
A lövésed a tested és a lelked is elpusztította
%s-t közvetlenül a pokolba küldted!
Wow! Könyörtelenül megöldted %s-t
A töltényed erősebb volt %s fejénél
A lövésed elpusztította %s testét és lelkét
%s közvetlenül a pokolba küldött!
Wow! %s könyörtelenül megölt téged
%s tölténye erősebb volt a fejednél
%s lövése epusztította tested és lelked
AllowJoinInProgressDM
A DSOGaming hozzátette, hogy P2P kapcsolatot használhat a Cyberpunk 2077 multiplayere, tehát nem dedikált szervereket kaphat a játék. Ez még megváltozhat. Meg amúgy is messze van még ennek a megjelenése – először a nagy januári majd februári frissítésnek kell megérkeznie. Ezután jöhet a next-gen patch, és kizárólag ezek után lehet szó a multiplayer fejlesztéséről. A deathmatch nem biztos, hogy jó választás lesz, de erről még korai beszélni.
Lengyelország verseny-, és fogyasztóvédelmi hivatala (innentől UOKiK-ként rövidítjük) nyomozást kezdeményezett a CD Projekt RED körül. Erről egy lengyel üzleti lap, a Dziennik Gazeta Prawna tudósított. Małgorzata Cieloch, az UOKiK szóvivője azt mondta, hogy ellenőrizni fogják, hogy a gyártó (tehát a CDPR) nekilátott-e a hibák kijavításának, vagy hogy megoldásra lelt-e a konzolokon történő megfelelő futtatáshoz (esetleg megtalálták-e a nehézségeket, amik ezt megakadályozták).
Arra is kíváncsiak, hogy a panaszokat benyújtó személyekkel hogyan törődnek, ha ők elégedetlenek a teljesítménnyel, ugyanis a CDPR korábban megígérte nekik, hogy az ő hardverükön is futni fog a Cyberpunk 2077 (itt főleg az alap PlayStation 4, Xbox One párosra kell gondolni). Miután az UOKiK megbeszélte a CDPR-rel, hogy mi a helyzet, ennek megfelelően fog a hivatal döntést hozni.
Dominik Jędrzejko, a Kaszubiak Jędrzejko Adwokaci ügyvédi cég tagja elmagyarázta még, hogy a CDPR erőfeszítései ellenére is esélyes, hogy unfair piaci stratégiát alkalmazott a cég, és ha az UOKiK úgy találja, hogy a lengyel fejlesztőcsapat megtévesztett mindenkit és nem tett meg mindent a probléma megoldása érdekében, akár a CDPR éves jövedelmének 10%-ától is elbúcsúzhat és ezen felül még a pénzvisszatérítésre is kötelezett lehet.
Tehát már a hazai pályán is ég a CDPR lába alatt a talaj…
Forrás: WCCFTech, Gamesindustry