A Microsoft eközben azért állítólag további felvásárlásokat is tervez, és az Electronic Arts lényegében elvesztette az exkluzivitást a Star Wars licenc mögött…
Klobrille, egy megbízható Xbox-bennfentes a Twitteren azt írta, hogy az Indiana Jones-játék, amit a 2014 óta fejlesztett Wolfenstein-címekért felelős MachineGames készít, egy bizonyos Todd Howardot kap felelős producerként, és ezt a csapat a Lucasfilm Games-szel közösen csinálja. (A feltámasztott név már bejelentett egy másik játékot is, amiről a mai hírekben szó is esett korábban.) De szerinte még várni kell, mire a Bethesda (addigra már mondhatjuk, hogy Microsoft…?) többet is megmutathat belőle, de az biztos, hogy a megállapodás az Xbox-felvásárlás előtt történt! Ez pedig azt jelenti, hogy a PlayStation 5 is nagy eséllyel megkaphatja a kalapos kincsvadász kalandjait.
Hozzátette, hogy a MachineGames álláshirdetéseiből kiindulva az új Wolfenstein (értelemszerűen a Wolfenstein III) is készül, és jóval előrehaladott állapotban van (ez logikus). Egy multiplatform játék lehet az Indiana Jones, és a Game Passon is felbukkanhat – ez lehet az egyik „játéktól függően dönt a Microsoft” eset. Érdemes lesz két-három évet várni a játék elkészültére. De nincs egyedül: a WindowsCentralos Jez Corden is úgy véli, hogy multiplatform játék lesz, ugyanis a LucasFilmé az IP, és emiatt ők dönthetnek a célplatformokról is. Ám a PlayStation még nem retweetelte a bejelentést, úgyhogy ennek ellenkezője is fennállhat.
A Lucasfilm Gamestől Douglas Reilly (az alelnök) egy interjúban azt mondta, hogy a Star Wars: Battlefront feltámasztása, a Star Wars Jedi: Fallen Order sikerei, és a multiplayerben erősítő Star Wars: Squadrons után az Electronic Arts túl nagy szereppel bír a licencben, és emiatt a cég büszke az EA-re, akikkel folytatják a munkát, mert a partneri kapcsolatuk erős, és bár túl korai részleteket mondani, már van a kiadónak pár projektje. (Egyet meg is nevezhetnénk: Star Wars: Battlefront III. DICE Los Angeles.)
Brad Sams, egy másik Microsoftos bennfentes, szintén a Twitteren írta, hogy a videójátékos cégek körül egy halom pénz található mostanában, és több stúdió is több felvásárlási ajánlatot kap, és nem tudni még, hogy lesz-e az ajánlatokból bármi is, de a videojátékos IP-k értékeinek felmérése mostanában gyakori szerinte. Két Microsoftos felvásárlásra már lehet is tippelni: Asobo (Flight Simulator, A Plague Tale: Innocence), Techland (Dying Light, Dead Island korábbi részei) – utóbbi már pletykálva volt. A Take-Two Interactive is eziránt mutat érdeklődést, igaz, ők bukták a Codemasterset, ugyanis az Electronic Arts nagyobb ajánlatot tett, amire Strauss Zelnick cége visszavonta a tervét…
Izgalmas időszak lesz a következő néhány hónap…
Forrás: WCCFTech, WCCFTech, WCCFTech