Ezen még a pénzvisszatérítéses játékosok sem tudtak változtatni.
A SuperData a decemberi jelentésében közölte, hogy a Cyberpunk 2077 minden eddiginél jobb digitális rajtot vett, ugyanis 10,2 millió példányt értékesített a CD Projekt RED (innentől CDPR) a jó(nak nevezett, de általunk megkérdőjelezhető…) marketingje és a The Witcher 3: Wild Hunt jó fogadtatása miatt tudta ezt az eredményt felmutatni, holott a konzolos teljesítmény nem volt jó, és glitchekből sem volt hiány (ezek miatt lett a PlayStation Store-ról eltávolítva a játék). A digitális értékesítések 80%-a PC-n történt, és a Nielsen cége szerint ez a konzolos/PlayStationös állapot miatt lehetett. Kiemelték még, hogy a 10,2 millióba beleszámították a visszatérített példányokat, de az adatok azt mutatják, hogy ez jelentős mértékben nem hatott az értékesítési számokra.
A SuperData szerint a decemberi költekezés forgalma 12 milliárd dollárt (~3600 milliárd forintot!) tett ki, ami rekord, és 15%-kal több a 2019-es év utolsó hónapjával összevetve. A Fortnite augusztus óta nem látott szinten teljesített a mikrotranzakcióival (15,3 millió felhasználó volt egyszerre bejelentkezve a Galactus elleni harc során), és a Grand Theft Auto Online is a legnagyobb havi pénztermelését hozta össze a Cayo Perico Heist (a játék eddigi legnagyobb frissítése) miatt. Az Among Us játékosszáma valamelyest csökkent, de még így is majdnem háromszorosa volt a második helyen álló Robloxénak, és a cég szerint a Nintendo Switch-es értékesítésekből 3,2 milliót hozott össze csak ezen a platformon az „egymást-vádolós-űrhajósdi”.
Az ígéretek szerint meg is érkezett a következő, 1.10-es (1.1-es) patch a Cyberpunk 2077-hez (Steamen 5,4 GB, GOG-on 1,1 GB). A CDPR szerint főleg a stabilitásra törekedtek, és ez az 1.2-es frissítésben is erre fognak koncentrálni. A visszajelzéseinkből kiindulva igyekeznek a játékélményen javítani.
A VICE pedig arról ír, hogy akik még decemberben kérvényezték a pénzvisszatérítést (erre december 21-éig volt lehetőségük), elkezdték visszakapni a Cyberpunk 2077 árát (és többen PayPalon keresztül látták az összeget), viszont eközben megtarthatták a játékot! Ez korrekt, ahogy az is, hogy másoknak pedig lehetőségük volt a belső nézetes RPG konzolos verzióját lecserélni a PC portra.
Végezetül pedig Lea Leonowicz, a CDPR koncepciós művésze megmutatta, hogy milyen lehetett volna Johnny Silverhand karaktere, ha nem Keanu Reeves formálta volna meg őt – azért eltérések akadnak bőven.
Forrás: WCCFTech, WCCFTech, PCGamer, PSU