Egy „jelentős japán fejlesztő” munkásságát nyáron fogja a Konami bejelenteni, miközben állítólag a japán kiadó „kigördítette” az IP-it külsős fejlesztőkhöz.
A VGC arról tudósít, hogy a Konami bevetette a jó öreg outsourcing elvét, azaz ahelyett, hogy házon belül dolgozna az egyik Silent Hill-projekten, inkább rábízta a feladatot valaki másra. Ez a projekt – ami akár a Silent Hill puha rebootja is lehet – elvileg valamikor a nyár folyamán lesz bejelentve, így az E3-on hallhatunk róla, ha idén tartják.
A jelentős japán fejlesztő jelző azonnal a Kojima Productionsre emlékeztetett, ugyanis tavaly tavaszról nekünk rémlik az, ahogy a Silent Hillre utaló tweetekkel és képekkel borzolták fel a játékosok kedélyét (meg azért a miénket is, ne tagadjuk). És azért Hideo Kojima nem kispályás a japán játékfejlesztők között, és mivel ő korábban a Konaminál dolgozott a Metal Gear-sorozaton, valahol könnyű is összekötni a 2015 végén újraalapított Kojima Productionst és a Silent Hill IP-t. Ez a felvonás valamelyest eltérő lesz a korábbi részekhez képest, így a reboot gondolata továbbra is beleillene a képbe.
A Konami terveit ismerő, névtelen személyek azt mondták a VGC-nek, hogy a japán kiadó először a Supermassive Games-et (Until Dawn, The Dark Pictures Anthology) kereste fel egy ajánlattal, hogy ők legyenek a franchise rebootjának fejlesztői, de végül nem született megállapodás a két fél között. És akkor ne felejtsük el azt sem, amit Akira Yamaoka, a Silent Hill első számú zeneszerzője mondott nemrég egy interjúban, amit a publikáló site azóta „külső kérésre” eltávolított – a következő projektje az lesz, amire sokan várunk… és nyáron jelentik be. Hmmm…
Amúgy a Konaminak a VGC szerint tervei vannak arra is, hogy a Castlevanie és a Metal Gear-játékokat is külsős fejlesztőkkel folytassa a későbbiekben, de akármi is sül ki ebből, évekre vagyunk még a végeredménytől.
Megjött a Konaminak az esze a sok pachinkózás után?
Forrás: Gematsu