A Naughty Dog a T1X kódnéven futó The Last of Us remake-et nem fogja csak annyival elintézni, hogy megnöveli a játék felbontását és teljesítményét.
A GameReactor (amit amúgy megbízható site-nak tekinthetünk) egy komolyabb írással jelentkezett, és ebben azt írják, hogy a The Last of Us remake nem lesz egy szinten a PlayStation 4-es remasterrel, hanem a PlayStation 5 képességei mellett a The Last of Us Part II engine-jének lehetőségeit is alkalmazni fogja, így a grafika mellett más részletekben is újítani fog az eredetileg 2013-ban megjelent PlayStation 3-as játék új verziója.
A weboldal szerint szórakoztató lett volna a világ reakciója arra, ha a The Last of Us remake-et a semmiből bejelentik, és a korábban ezt leleplező írás Jason Schreiertől valamelyest elrontotta ennek megvalósulását, mert a Bloomberg tudósítója révilágított arra, hogy mi is zajlik mostanában a PlayStation Studios/Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios berkeiben.
A GameReactor nem akarja túlhypeolni a remake-et, de nem lesz ez olyan egyszerű feladat, mint ami a The Last of Us Remastered volt, így nem lesz egy egyszerű grafikai és frame rate-hez köthető tuning. A Naughty Dog teljesen beveti a PlayStation 5 lehetőségeit, és a tavaly nyáron PlayStation 4-re megjelent második rész engine-jét is behúzzák a buliba.
Schreier korábban felvetette már, hogy most mit is csinálhat a Naughty Dog, hiszen a The Last of Us Part II már készen van, és többszáz ember feladatra vár a stúdióban. Van a multiplayeres projektjük (ez lehet a TLOU2 Factions módja), de erre szerinte nem kell mindenkit ráállítani. Ezért pedig úgy látja, hogy a le nem kötött alkalmazottakat átállították a The Last of Us remake-re, hogy hozzászokjanak a PlayStation 5-re történő fejlesztéshez. Ezzel fognak szerinte sokan idén foglalkozni, miközben a másik projektjük pre-produkciós (fejlesztést megelőző) fázisban jár.
Mindez még nem hivatalos, de esélyes, hogy a Sony tényleg csak a blockbuster alkotásokra fog komolyabban ráállni (hiába mondanak a cégtől mást).
Forrás: WCCFTech