Amy Hennig visszatér: miután a Star Wars Project Ragtaget törölték (amikor is az Electronic Arts lakatot tett a Visceral Games kapuira), nem hittük volna, hogy ismét nagyobb játékon kezdene dolgozni.
Hennig Todd Stashwickkel közösen dolgozott az Electronic Arts alatt a játékon, ami azért nem valósult meg, mert a kiadó az élő szolgáltatás (live service, monetizáció) mellett tette le a voksát (hogy aztán a Star Wars Jedi: Fallen Order a képébe robbanjon, ugyanis ez ugyanúgy egy egyjátékos, történetközpontú játék volt, mint ahogy Hennigék projektje!). De most a páros visszatér: egy AAA egyjátékos akció-kaland játékon dolgoznak.
A GamesRadar fedezte fel Stashwick tweetjét, amiben két állásajánlatot is említett. Egy, ipari veteránokból összeállt csapathoz keresnek valakit, aki a legmodernebb animációs technológiában jártas mérnök, illetve egy senior szoftvermérnök is kerestetik, aki az Unreal Engine-t ismeri a tenyeréhez hasonló módon. A Skydance Media pedig éppenséggel pont az a stúdió, amit Amy Hennig, illetve egy másik játékipari veterán, Julian Beak alapított.
Úgyhogy ebből megtudtuk, hogy a Skydance egy csúcsminőségű, történetvezérelt, AAA akció-kaland játékot készít, amihez az Unreal Engine-t (UE4? Esetleg UE5…?) veszik igénybe. A stúdió jellemzése szerint prémium akció-kaland játékokra koncentrálnak, amikben gazdag, magával ragadó történetek kapják a főszerepet. Az álláshirdetés szerint a stúdió első projektjei a kalandjátékos filmek szokásaiba nyúl bele, hogy egy energetikus, lekötő élmény valósuljon meg, és ez remélhetőleg a TV-s, filmes lelkületet is magában fogja hordozni, hogy ezzel a játékosokon túl a videojátékokkal nem nagyon foglalkozó egyének figyelmét is felkelthesse.
Ezek a játékok a hirdetés szerint grafikájukban csúcskategóriájúak lesznek, és a játékmenetet is innovatívnak nevezik. Mire fejlesztenek? A legújabb konzolos platformokra (tehát PlayStation 5, Xbox Series), illetve PC-re. Egy olyan kicsi AAA csapat létrehozása a cél, amiben az egymás iránti ismeretség, a bizalom és hatékonyság is fontos marad.
Mivel a csapattagok számára az átlag tapasztalat 20 év a játékiparban, csak tudják, hogy mit akarnak megvalósítani.
Forrás: PSL