A Sony Interactive Entertainment egyik alapvető stúdiója úgy látja, hogy a két, az utóbbi évtizedben alkotott Uncharted és The Last of Us franchise iránt nagy érdeklődés mutatkozik.
A Game Informernek adott interjút Evan Wells és Neil Druckmann, a Naughty Dog két társelnöke. Wells szerint abszolút folytatni fogják a történetvezérelt, egyjátékos címek fejlesztését, mert kb. a DNS-ükben van, hogy ezeket a sztorikat előadják. Ez szerinte folytatódni fog, mert az egyjátékos élmények közel állnak hozzájuk.
Ez vonzott be sok embert a Naughty Doghoz, ez ihleti meg a játékosokat, és ezért gondolja Wells, hogy ameddig erre képesek lesznek, ezen a vonalon fognak „a pajkos kutyák” maradni. (És ha belegondolunk: az első komolyabb PlayStationös Naughty Dog játék mi is volt? A Crash Bandicoot. Egy egyjátékos platformer, igaz, itt a történetmesélésnek nem volt olyan jelentős szerepe… de technikailag, kivitelezés szempontjából csoda volt!)
Druckmann hozzátette, hogy sosem volt a Sony-tól olyan elvárás, hogy a cég szerint változnak az idők, és nekik is inkább valami más stílusú játékokat kellene csinálni. Úgy látja, hogy ha valami olyasmin dolgozik a stúdió, ami izgatottá teszi őket és szenvedélyesek iránta, akkor a végeredmény is remek lesz. (Ez általában véve a kreatív munkálatok esetében is így van.)
Aztán megemlítették az Uncharted és a The Last of Us IP is, de Wells szerint a régi IP-k mellett újakat is szeretnének készíteni, mert izgalmas lehet valami újat is teremteni, ám sok szeretet van a korábbi IP-ik iránt is, és ezért mind a két irányból fogunk látni eredményeket a jövőben. Így az Uncharted új része sem zárható ki, a címben pedig azért nem említettük a The Last of Us-t, mert annak Factions módja nagy eséllyel önálló játékká fog fejlődni, erről régebben írtunk is.
Persze a régebbi IP-k közül a Jak & Daxter sem elfeledhető. Akár ehhez is visszatérhet a Naughty Dog. Elvégre az Insomniac Games is visszakanyarodott a Ratchet & Clankhez.
Forrás: PSL