Nem is biztos, hogy kell a címbe a kérdőjel: a Rockstar Games Launcher legújabb frissítése ugyanis (többek között) ezt is megerősítette, holott a három, eredetileg PlayStation 2-re kiadott Grand Theft Auto-felújításról hivatalos bejelentést még nem kaptunk.
A trilógia tehát a Grand Theft Auto III-at, a Grand Theft Auto: Vice City-t, továbbá a Grand Theft Auto: San Andreast tartalmazza majd, és a GTA Forumson olvashatjuk, hogy a Rockstar Games Launcher új frissítése olyan stringeket tartalmaz, ami a három játék neve után egyenként egy „unreal” szavacskát biggyeszt, és mivel az Unreal Engine 5-re nem sok esélyt látunk, nagy eséllyel az Unreal Engine 4-et fogja igénybe venni a Rockstar és a Take-Two az „arcfelújított gétéákhoz”.
Mostanában az a pletyka járja, hogy még az idei év során megjelenhet (mivel Dél-Koreában értékelést is kapott már), és a Kotaku is arra hivatkozik, hogy az év végére eljut hozzánk, miközben a DualShockersnek író, és megbízhatóság tekintetében nem sereghajtó Tom Henderson szerint csak valamikor 2022-ben adja ki a Take-Two a trilógiát. Ezen is láthatjuk, hogy mennyire titkolózik a kiadó.
Igaz, talán van miért: régebben mi is beszámoltunk arról, hogy a Grand Theft Auto V PlayStation 5/Xbox Series verzióját a kiadó eltolta novemberről 2022 márciusára. Ha a Take-Two nem akarja túl közel kiadni egymáshoz a két termékét, akkor a GTA PS2-trilógia UE4-es változata vagy idén startol el, vagy csak 2022 második felében számíthatunk rá. És a Take-Two-t ismerve esélyes a konzolosok prioritásban részesítése (PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One… és talán Nintendo Switch?), míg a többi változat (PC, iOS, Android… Google Stadia?) második körös lenne.
Itt most nem fogunk minden képet linkelni, de a GTA Forums oldalán már az ikonok és a töltőképernyők hátterei is felbukkantak, így a kiadónak hamarosan lépnie kell a bejelentéssel kapcsolatban… mert ez már tényleg tarthatatlan.