Több jel is arra mutat, hogy a Konami a Metal Gear Solid 3: Snake Eaterből egy felúíjtást csinál. (És nem egy pachinko gépet. Azt már megtette…)
Szóval a Metal Gear Solid 3: Snake Eater 2004 novemberében jött ki Észak-Amerikában PlayStation 2-re, míg Japánban decemberben, Európában pedig csak 2005 márciusában jutott el a boltokba Big Boss története, amiből 2005 végén Japán, 2006 márciusában Észak-Amerika, majd októberben Európa is megkapta a bővített újrakiadást Subsistence alcímmel. A játék hatalmas siker volt, így nem csoda, hogy a Konami 2012 elején a Nintendo 3DS-re is átportolta Kojima Hideo játékát.
A VGC korábban arról írt a forrásaira hivatkozva, hogy a Konami igyekszik a Metal Gear (Solid), a Castlevania és a Silent Hill IP-it feltámasztani. A site szerint a Konami a szingapúri Virtuost bízta meg azzal, hogy a PS2-es játékból csináljon egy ütős feldolgozást. Most viszont szintén a VGC tudósít arról, hogy mindeközben a Virtuos egyik ex-alkalmazottja olyasmit írt, amit talán nem kellett volna (nagy eséllyel a Konami most haragos telefonhívásokat intéz ide-oda).
A Twitteren Faizan Shaikh felhívta a figyelmünket Li Zhiyang profiljára. Ő korábban a Virtuosnál dolgozott 2016 áprilisa és 2019 júniusa között két eltérő beosztásban. A másodikat 2018 októberében vállalta be, amikor is vezető szoftvermérnökként dolgozott egy be nem jelentett remake-en. A VGC szerint a Metal Gear Solid 3 remake három éve készül… Li kiemelte, hogy erős támogatást adott az AAA minőségű pályalátvány-gyártásban, továbbá a fejlesztési engine-en is dolgozott, hogy meghatározott platformokon támogassa a 4K felbontást is… ebből pedig az jön ki, hogy nagy eséllyel nulláról indított remake-ről van szó.
A Virtuos korábban a Sony-nak már segített az Uncharted 4: A Thief’s End, illetve a Horizon Zero Dawn fejlesztésében, így azért nem nevezhetjük őket egy fakezű csapatnak, ám a kötelezőt itt is ki kell mondanunk: mindez még nem hivatalos!
Forrás: PSL