Little Devil Inside: A Neostream Interactive egy új videót dobott össze a State of Playre, és így első alkalommal kaptunk betekintést az akció-kaland RPG világának térképébe.
John Choi, a stúdió gyártásvezetője a PlayStation Blogon írta, hogy tényleg először láthatjuk a Little Devil Inside világát részletesebben. A stúdió célja a trailerrel az volt, hogy megmutassák, miképp működik a közlekedés, miközben a játék egyik tipikus küldetése zajlik éppen. Egy dinamikus, miniatűrszerű módon szerették volna a világot képviselni azzal, ahogy dől és mozog a kamera.
Az utazás során bizonyos eseményekbe futunk majd. Néhány ezek közül ránk kényszerített lesz (mondhatni scriptelt), de a legtöbb esetben dönthetünk, hogy közbe szeretnénk-e lépni vagy sem. Sok cselekmény egyszerű interakció, amit a világ térképét bámulva megejthetünk (pl. egy úton levő akadály elhárítása, vagy a járművünk feltankolása). Vannak olyan esetek, ahol jobban bezoomolhatunk egy valós idejű pályára, ahol mi végezhetjük el az összes ilyen cselekményt, kielégítve a főhős, Billy igényeit, és ezzel ugye a küldetéseket is teljesíteni tudjuk. A küldetés tartalmától függetlenül szabadon bolyonghatunk a térképen lábon, lovon (vagy inkább szamáron), járművekben, vagy vonaton. Gyalog a leglassabb, de így olyan helyekre is eljuthatunk, ahová máshogy nem tudunk.
Choi hozzátette, hogy a játékmenet tempóját, hangnemét, illetve stílusát is be szerették volna mutatni a Little Devil Inside új videóján keresztül. Nem arról szól ez a játék, hogy minél hamarabb szinteket lépjünk, majd szó szerint átfussunk a tartalmakon. Ezért úgy tervezték meg a játék sebességét, hogy a játékosok érzéseire hatni tudjon, és így ők elég idővel rendelkezhessenek a környezetek „befogadására”. Ezért nincsen fast travel (azaz kijelölünk egy pontot a térképen, és a töltési idő után ott találjuk magunkat). Az egyik legnagyobb technikai kihívás a stúdió számára az volt, hogy a valós idejű nézet és a világon való utazás nézete között a lehető legfinomabb módon történjen a váltás; és ezen a Neostream Interactive még dolgozni fog.
A Little Devil Inside először PlayStation 5-re, PlayStation 4-re és PC-re fog megjelenni. Az Xbox One és a Switch verziókra később számíthatunk. A megjelenési dátumok még nem ismertek.
Forrás: Gematsu