A kínai techgigász Tencent, és annak egyik stúdiója, a TiMi Studio Group nem csak Kínára koncentrál ezzel a Honor of Kings: World játékkal: nyíltan nemzetközi terveik vannak a nyílt világú akció-RPG-vel.
A Tencent a Weibón, a kínai Twitter-helyettesítőn (ugyanis arrafelé a Twitter, a Facebook és a YouTube is blokkolva van) közölte, hogy a mobilon (Android, iOS) kifejezetten népszerűnek nevezhető Honor of Kingsre alapozva hozzák el a Honor of Kings: Worldöt (ez a név eléggé hasonlít a Monster Hunter: Worldre, nem?) a nyugatra, de sem megjelenési dátumról, sem célplatformokról nincsen még tudomásunk.
A Tencent Games és a TiMi Studio Group azt is bejelentette, hogy Cixin Liuval együttműködve megvalósítják, hogy a kínai kultúra és az esztétika általa alkalmazott elképzelése is a Honor of Kings: World része lesz. Liu amúgy egy sci-fi író, és például a magyar nyelven A háromtest-trilógia néven futó Three-Body Problem révén ismert lehet (és ezzel kapcsolatban korábban rémlik valami júniusból, hogy TV-adaptáció készül…). Szóval a Tencent ezt erősen komolyan veszi.
Illene azért pár szót ejteni a Honor of Kingsről is. Ez egy kompetitív, harcokra építő iOS-es és Androidos játék, ami Kínában 2015 novemberében rajtolt el. A TiMi Studio Group szerint ez volt az első játék a világon, ami elérte a napi 100 milliós aktív felhasználói szintet, továbbá az egyik legnagyobb pénzforgalmat generáló alkotása lett. Itt azért egy kicsit torzít a Tencenték felé az, hogy Kínában több mint egy milliárdnyi ember, és ebből adódóan sok száz milliónyi lehetséges játékos van. Ebből adódóan pedig könnyű ilyen eredményt felmutatni.
Nem kizárt, hogy a Honor of Kings: World kihagyja a PlayStation 4-et, az Xbox One-t, illetve a Nintendo Switch-et, és ebből adódóan logikus arra tippelni, hogy a Tencent a PlayStation 5, Xbox Series, PC hármasra tervezhet a játékkal, ami a kínai, hazai sikereket nagy eséllyel folytatni fogja. Hogy mi lesz a külföldi teljesítmény, arról még teljesen korai beszélni.
Forrás: Gematsu