A Rockstar körül újabb, de nem éppen optimista pletykák láttak napvilágot, viszont kezdjük a Grand Theft Auto VI-tal…
Amiről éppen ugyanolyan magabiztosan mondhatjuk, hogy készül mint a Call of Duty következő részéről (ami ma a hírekben már meg is fordult). A NeoGAF-on egy videót is lefordítottak, amiben egy Chris Klippel nevű illető mondta, hogy a „hatos gétéa” fejlesztését borzalmasnak nevezte. Nem mehet részletekbe ezzel kapcsolatban, de megerősítették neki forrásai, hogy a Rockstar megalapulása óta ez az eddigi legkaotikusabb projektje lett.
Joggal vethetnénk itt fel, hogy a Grand Theft Auto IV és a Red Dead Redemption 2 is hasonlóan rögös úton jutott el a tervektől a játékosokig, de a Rockstar Mag tudósítója szerint a Grand Theft Auto VI helyzetéhez képest az imént említett két játék esetét semmiségnek kell kezelni. Hozzátette, hogy a problémák a forgatókönyv szintjén merültek fel: annak többszöri megváltoztatása miatt a karakterek, a narratíva, a helyszín, és a játék világa is többszöri módosításon esett át. A Rockstar állítólag 2014 óta többször is belenyúlt az ötletekbe, és 2019-ben teljesen rebootolta a Grand Theft Auto VI-ot… amit elvileg 2020 tavaszán szerett volna bemutatni. Ouch!
Aztán van egy francia videó, amiben a Red Dead Redemptionről is hallhatunk. A Rockstar Games állítólag nem csak a Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Editionnel foglalkozik, hanem a Red Dead Redemption első részéből is készíthet egy újabb változat, de erre még eléggé sokat várnunk kell, ugyanis a videó szerint egyhamar nem fog bekövetkezni a megjelenés. Emiatt pedig talán jobb is, ha nem találgatjuk, hogy vajon itt is lesz-e egy engineváltás (a PlayStation 2-es Grand Theft Auto hármas felújítása is átmozdul az Unreal Engine 4-re).
Itt azért kiemeljük, hogy mindez még nem hivatalos, de az biztos, hogy a Grand Theft Auto esetében a stúdió (és a kiadó, a Take-Two) mintha félne újítani.