A Call of Duty: Vanguard, az idei felvonás még meg sem jelent, és már most hallunk egyre többet a 2022-ben érkező részről…
Tom Henderson (aki mostanában a VGC-nek ír) azt állítja a játékról, hogy a Task Force 141 (Shepherd, Soap, Ghost…) fog a kolumbiai drogkartellekkel megküzdeni a Call of Duty: Modern Warfare II-ben, aminek multiplayere több pályát is át fog emelni az eredeti, 2009-ben megjelent CoD:MW2-ből, és persze a Call of Duty: Warzone is bővülni fog egy új pályával, hogy ezzel is játszassa magát az Activision Blizzard free-to-play játéka.
RalphsValve szivárgotatásáról már írtunk, de újabb részleteket közölt a Twitteren. A multiplayerben lesz egy Extractionhöz hasonló játékmód, a perkek között ott lesz a Ricochet (különleges lőszert biztosít, ami a felületekről lepattog), illetve a Bounty Hunter is. A field upgrade-ek és az egyedi karakterek (operatorok) visszatérnek, lesz egy olyan játékmód, ahol képletesen szólva láva lesz a lábaink alatt (Floor is Lava), illetve egy uplink és egy hostage mód is lesz (szóval aki túszokat keres, itt majd talán megtalálhatja).
A visszatérő pályák között fellelhetjük a Favelát, a Terminalt, a Highrise-ot, a Shipmentet és a Quarry-t. A fegyverek között többféle AK, az MK47, a DT MDR, illetve a Beretta ARX-160 képviseli a gépkarabély (assault rifle) kategóriát, a géppisztolyok (SMG) között az MP5K, az MP7, az MP9, az UMP45 és a Vz.61 lesz az Infinity Ward játékában, a precíziós puskák (marksman rifle) között a Kel-Tec RFB és az M110 SASS képviselteti magát, a SPAS-12 és a Savage M24 lesz a shotgunok között, az AMT Hardballer, a Berette, illetve a CZ P-09 lehet a pisztolyos választásunk, a mesterlövészek között a BFG-50 és a CheyTac Intervention lesz a Call of Duty jövőre érkező részében, a karabélyokból a Winchester 92, a Browning BLR, és a Savage M99 jut be, az RPG-7 lesz a rakétavető, és a kések között a Karambit, a Butterfly Knife és a Combat Knife lehet a játékban.
A mesterséges intelligencia a szivárogtató szerint realisztikusabb lesz, így okosabban és rugalmasabban reagálhat a mi cselekedeteinkre. Immerzióra fog építeni a játék, így karakterünk liheghet, megijedhet… és az első küldetésben a Task Force 141 megpróbál infót gyűjteni egy drogbáróról: vagy közvetlenül, vagy lopakodva állhatunk neki, és ettől függ, ki hal meg a csapatunkban. Egy olyan döntésünk is lesz, ahol választhatunk, hogy tüzet eresztünk-e egy csoport emberre, ami lehet, hogy valóban a kartell tagjai, de az is lehet, hogy a kolumbiai katonai rendőrséget lőjük agyon…
Mindez persze nem hivatalos, de ha ennyire sok részletet hallunk, lehet, hogy van benne igazság.
Forrás: WCCFTech