A Vanguard játékmotorjában használt fotogrammetriai technológia miatt a Sledgehammer kénytelen volt alternatív megoldások után nézni.
A Call of Duty: Vanguard az Infinity Ward 8.0 játékmotorral készült, amely a Modern Warfare és a Warzone játékokban látott motor Sledgehammer Games által továbbfejlesztett változata. Gerardo Garza, a stúdió vezető vezető környezettervezője a beszélt a világjárvány okozta nehézségekről.
„Eleinte nehezen ment az optimalizálás, mert ez egy kicsit más technológia” – mondta Garza.
„A videójátékok készítésének minden szabálya majdnem ugyanaz; ugyanazok az elvek, de a rendszer, aminek keretében alkalamazzuk őket, egy kicsit mindig más.”
A stúdiónak azonban a játékmotor továbbfejlesztésének szokásos nehézségein túl más problémákkal is szembe kellett néznie, hiszen a világjárvány még több változást követelt meg a játékfejlesztésben, és ez alól a Sledgehammer sem volt kivétel.
Garza a fotogrammetria példáját hozta fel: ez a technológia valósághűbb érzetet ad a játék grafikájának, és az Infinity Ward motorja is erősen épít rá, de az eredmény eléréséhez valós felvételeket kell készíteni. „Nehéz volt, mert senki nem tudott sehova sem utazni, így a Vanguard miatt külön csapatokat kellett küldenünk Afrikába, a Csendes-óceánra, Európába, sőt még Oroszországba is, hogy fotózzanak, rögzítsék a felvételeket és gyűjtsenek össze minden információt.”
Most, hogy a Call of Duty: Vanguard már elérhető, élvezhetjük a Sledgehammer Games munkájának eredményét, még a bonyodalmak ellenére is, amelyeken keresztül kellett menniük. Garza nemrég azt is megosztotta velünk, hogy milyen fontos volt a náci szimbolika használata a történetben, valamint hogy a stúdió más országokban, köztük Mexikóban is keres új tehetségeket.
Forrás: Ruetir