Michel Ancel nélkül nincsen igazi kapitány a fedélzeten: állítólag a Ubisoft nincs messze attól, hogy búcsút vegyen az évek óta bejelentett, de még mindig egyhelyben álló Beyond Good & Evil 2-től.
Már több mint nyolc éve készülget a régóta várt Beyond Good & Evil folytatás, aminek keresztbe tehetett a Rayman után ezt a franchise-ot is létrehozó Michel Ancel távozása (a most már a vadvilággal foglalkozó egyén egyike volt azoknak, akit zaklatással vádoltak a tavalyi Ubisoft-botrányban), és legyünk őszinték: ez nem egy olyan játék, amiról olyan gyakran hallunk, miközben legalább a Skull & Bones a szingapúri stúdióban lassan (újra)alakul.
Lehetne mondani, hogy jaj, biztosan ez lesz a Ubisoft egyik AAAA játéka (az ott négy darab A betű akart lenni), de Tom Henderson a Twitteren nem olyan optimista. Azt írja ugyanis, hogy egyfajta fejlesztési krízisbe zuhant a Beyond Good & Evil 2, ugyanis nincsen kreatív irányzék mögötte a kezdetek óta, de Ancel tavaly szeptemberi kilépője csak rontott a helyzeten. Henderson hozzátette, hogy a játék nem illeszkedik a francia kiadó ambícióiba és a jövőbeli játékainak terveibe. Ezért nem véletlen, hogy Skull & Bones 2.0-nak gúnyolják a játékot, és bár még nem törölték hivatalosan, de több fejlesztő is már arra vár, hogy a Ubisoft mikor távolítja el a tervei közül az eredeti Beyond Good & Evilt, ami talán túlzottan is elkanyarodott.
A Beyond Good & Evil 2-t hiába évekkel ezelőtt jelentették be, és elvileg a 2023-2024-es üzleti évben kellene megjelennie, és arról sem tudunk, hogy mire adná ki a Ubisoft (a PlayStation 5, Xbox Series, PC, Google Stadia, Amazon Luna kvintett tűnik reálisnak…), de valószínűleg tényleg a szemetesben fogja végezni a projekt, mert innen nem látjuk, hogy a francia cég miképp tudná visszahozni működőképessé a koncepciót.
És most eszünkbe jutott valami, ami lehet a tipikus kínos kérdés is: a korábban meghirdetett zenei program során akkor a Ubisoft bukja a zenéket, és azok felhasználatlanok maradnak?
Forrás: WCCFTech