Új fejlesztői naplót tett közzé a Bethesda Game Studios a 2022-es év egyik ígéretesnek nevezhető Starfield játékából (igaz, jövőre egy tonna megjelenés lesz, miután idénről sok cím átcsúszott!).
Howard, a játék rendezője mellett Angela Browder, a Bethesda Game Studios (innentől rövidítjük: BGS) stúdióvezetője, illetve Matt Carofano, a művészeti rendező beszélgetett a Starfieldről. Howard a The Elder Scrolls III: Morrowindet említette meg: amikor azt fejlesztették, megnézték, mit csinálhatnak utána, illetve milyen világokba mehetne el a BGS. A listájuk csúcsán a Fallout volt, de akkor még nem volt lehetőségük rá, de a szerencséjüknek köszönhetően ez megvalósult. Ezután a sci-fi volt a második lehetőségük.
A Starfield központjában a felfedezés lesz, hasonlóan a BGS játékaihoz, de most másmilyen megközelítéssel élnek a fejlesztők a realisztikusabb, tudományilag földhöz ragadtabbnak is nevezhető környezet miatt. A The Elder Scrolls V: Skyrim egy epikus fantasy volt, ahhoz képest valószerűbb lesz ez a játék, mondja Carofano. Ezzel máshogy közelítik meg a fejlesztők is a játékukat, és erre akaszkodtak rá az új területek, a környezetek és a karakterek megteremtésekor. Browder hozzátette, hogy a valósabb atmoszféra miatt sok ember van a csapatukban, akik bizonyos dolgokért odavannak (pl. robotika, mérnöki tudományok), és ezt az életnyi tudásukat fel lehet használni a játék fejlesztése során.
A Starfield (bár eltérő világbeli mechanizmusokkal bír) sokban hasonlítani fog a Skyrimhoz és annak elődeihez, így itt is belső nézetes játék lesz egy igazán interaktív világgal, és (Howardot idézve) rendelkezni fog nagyobb pillanatokkal is. Mindig vannak ilyen, kb. a világba kilépő pillanataik a játékaikban. A technológia mellett ők maguk is megváltoztak, és így a játék betöltése során a mi elvárásaink is módosultak. Az, hogy ezt újnak tudják generációról generációra érzékeltetni mindegyik játékban, Howard szerint kifejezetten különleges a BGS munkásságra vetítve. (Szerinte kettő ilyen lesz. Érdekes.)
A Starfield november 11-én érkezik Xbox Seriesre és PC-re, de az Xbox Game Passon, illetve az Xbox Cloud Gamingen is ott lesz, ahogy az mindegyik Xbox Game Studios-játék esetében elvárt.
Forrás: PCGamer