Miyazaki Hidetaka kifejtette még Godfrey karakterét is a következő Elden Ring játékából.
A Miyazakival készített, az EDGE magazin 367. számában olvasható interjúból már szemléztünk, de a WCCFTech újabb részleteket közölt a FromSoftware vezetőjének (továbbá az Elden Ring rendezőjének) gondolataiból. Elmondta, hogy nehéz csak egy inspirációt megnevezni az Elden Ringnek, mert több mű is hatással volt a játékra. Az egyik A Gyűrűk Ura, a másik pedig Michael Moorcocktól a The Eternal Champion-sorozat, amit magyarul Az Örökkévaló bajnok-trilógiaként (esetleg Erekosë-trilógiának) fordítottak le. De több asztali RPG (pl. a RuneQuest) is hatással volt a játékra. Sok téma és motívum van, tette hozzá a rendező.
Az interjúban kitért a George R.R. Martinnal való kreatív folyamatokra is. Szerinte az általa teremtett mítosz egy folyamatos inspirációforrásként szolgál, és ennek köszönheti, hogy a Souls-sorozattól a legnagyobb mértékben el tudott távolodni, hiszen így valami újat tudott teremteni. A stúdióból vele együtt többen is elutaztak az író városába, hogy találkozzanak vele, és a korkülönbség ellenére is régi barátként tekint Miyazaki Martinra, és örül, hogy egy ilyen, a fantasy világok iránt szenvedélyes személlyel dolgozhat közösen. Az író azért dolgozott csak a háttértörténeten, mert a FromSoftware szerint Martin kreatív potenciálját korlátozta volna, ha közvetlenül a történeten vagy az Elden Ring szövegén dolgozott volna. A témái között a karakterek közötti kapcsolatok (pl. szülő és gyermek között) voltak a leggyakoribbak.
Az interjú kitért Godfrey-re is (aki egyrészt az EDGE címlapja, másrészt a hírképünk is lett). Róla Miyazaki részletesen beszélt: amikor Martinnal beszélgettek, voltak témák és ötletek a bossokkal és a történet főbb szereplőivel kapcsolatos artwork elemekre. Ekkor megírta a háttérsztorit. A FromSoftware arra kérte őt, hogy a játék eseményei előtt történő régi mítoszokhoz teremtsen drámai hősöket. Ezek nem voltak a japán stúdió korábbi játékaiban jelen, és ez Miyazakinak is felkeltette a figyelmét, mert kíváncsi volt, hogy a karakterek misztikumát és hősiességét Martin hogyan is ábrázolná. Godfrey ennek az eredménye, ő egy főbb szereplő. Az Elden Ringben a játékos karakterének egyik motivációja az, hogy az Elden Lord lehessen, és ezért jut el a Köztes Földekre (angolul The Lands Between).
A Köztes Földek Arany Rendjének (Golden Order of The Lands Between) csúcskorszakában két Lord volt, és egyikük Godfrey volt. Ő volt a legelső, és elvette Marikát, az örökös királynőt (Eternal Queen) feleségül. Róla a stúdió már sokat mesélt eddig is. Godfrey képviselte a grandiózusságot, a pozitívumot ebben a korszakban, de ő maga is elveszti a fényét. Mély kapcsolata van a főszereplőnkkel (Fényvesztett, Tarnished). Godfrey sokféleképpen képviseli azt, amit a játékos karaktere is, és mély kapcsolatot szimbolizál a játékossal: valaki, aki régen fényes volt, de elvesztette azt és a mélybe zuhant.
Az Elden Ring február 25-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech