A Blizzard jóval azelőtt elkezdte a még csak félhivatalosan bejelentett projekt fejlesztését, mielőtt a Microsoft felvásárlási ajánlatára rábólintottak volna Bobby Kotickék.
A Blizzard óvatosan is, de bejelentett egy új játékot. Egy vadonatúj, fantasy témájú IP lesz, és túlélésre kihegyezett játékmenettel redenlkezik majd. A bejelentés viszont nem éppen nekünk szólt, ugyanis a „hóviharosok” rengeteg állásajánlattal rendelkeznek, és most embereket keresnek a fejlesztéshez. Bár korai állapotban tart a fejlesztés, Mike Ybarra, a Blizzard elnöke már kimondta, hogy több órát eltöltött vele… így annyira mégsem lehet kezdetleges állapotban a névtelen projekt.
A PCGameren viszont felbukkant, amit Craig Amai, a projektvezető feltüntetett a LinkedInjén. Ott azt írta, hogy már 2017 júliusában elkezdett dolgozni ezen a játékon, azaz (feltehetőleg szünetekkel) négy és fél éve már megvan a koncepció, és sok időt a fejlesztést megelőző, pre-produkciós fázisban töltött el, így pedig alá lehet húzni a „nem olyan korai állapotú mint aminek a Blizzard feltünteti” gondolatmenetet. A Twitteren pedig sok, a Blizzardnál dolgozó fejlesztő izgatottságát fejezte ki, de itt nem fogunk linkelni sok példát, csak egyet Janice Chutól, aki a felhasználói kezelőfelületért felel, és mivel egy ütős felhasználói élményekért (UX-ért) felelős személy is a csapat tagja már, úgy látja, hogy a játék ezen aspektusára nem lesz panasz.
Camille Sanford, a koncepciós és a három dimenziós karakterek művészeti irányzatáért felelős producer erősítette amúgy meg a Twitteren: egy új univerzumban, belső nézetes túlélősdi, ami szerinte a műfaj csúcsán fog helyet foglalni, és ez szerinte egy megvalósuló álom lesz. Persze lehet külső nézetes játékmenet is (láttunk már példát a kettő közötti váltakozásra). A Blizzard elképzelése már abból is sikeres lehet, mert a műfajban valódi AAA fejlesztésre nem volt példa (a sikeresebb címek pedig vagy indie, vagy inkább AA játékok voltak), és ezt az űrt még betölthetik.
Szóval a Blizzardon belül is eléggé optimistán tekintenek a jövőbe, és kizárt, hogy a Microsoft lesöpörje a terveket az asztalról: nekik a Microsoft, Office, Azure hármas révén ott a lehetőség bármelyik stúdiójuknak biankó csekket adni a fejlesztésre…
Forrás: WCCFTech