Josef Fares szembe megy a játékipari trendekkel, és úgy látszik, hogy ezzel jól is jár a It Takes Two játékkal…
Az It Takes Two ugyanis nem éppen egy élő szolgáltatásos (live service), multiplayer-központú alkotás. Az utóbbi kifejezés nem teljesen érvényes, ugyanis kooperatívan kell átélni a történetet, de azon túl valóban nem arról szól, hogy pl. 64 játékos egymásnak esik, mert itt igazából a másikat segíteni kell (ilyenre korábban pl. a Journey már példa volt). Josef Fares, a játék kiötlője (aki régebben filmekkel foglalkozott, és csak utána nyargalt át a játékiparba) pedig az őszinte, de néha igazán meredek megnyilvánulásaival hívta fel magára a figyelmet.
Úgyhogy a játékot fejlesztő Hazelight Studio teljesen örömmel ünnepelhet. A stúdió a Twitteren közölte, hogy az It Takes Two hivatalosan is több mint 5 millió példányban kelt el, és emiatt a csapat el is van képedve, hogy mennyire sokan is élvezik a játékukat. Erre (már-már közhelyesen, holott igazságtartalma is van…) joggal mondhatjuk, hogy a jó játékoknak gyorsan elterjed a híre, így biztosan bepörög annak értékesítése. Ezt Fares játéka is megmutatta, ugyanis legutóbb októberben közölte a Hazelight, hogy hol is tart az It Takes Two. Akkor is milliomos volt már, de kettővel kisebb: 3 milliónál tartott negyedéve az It Takes Two, úgyhogy az év végi performanszot elég szépen megtolta az EA Originals részeként az Electronic Arts által kiadott co-op móka.
Néhány napja már bejelentette a Hazelight (és erről a Variety tudósított), hogy bezárul a kör, hiszen Fares munkássága meg lesz filmesítve, azaz az It Takes Two-ból filmadaptáció is érkezik. Ezen Faresék a dj2 Entertainmenttel közösen dolgoznak. Ennek fejleményeire azért még sokat kell várnunk, hiszen nagy eséllyel még a stáb sem alakult ki, és az ilyen bejelentések általában hasonlóan korai fázisban szoktak bekövetkezni.
Úgyhogy ezúton is gratulálunk Faresnak: a hozzá hasonlóan gondolkodó fejlesztőkből sokkal több kellene a játékiparba.
Forrás: PCGamer