A Capcom ezúttal a saját technológiáját vetheti be a Street Fighter 6 verekedős játékában, aminek logója nem tűnik valami nagyon fényesnek.
Kezdjük a logóval. A Street Fighter 6 logóját láthatjuk a jobb oldalt, a bal oldalon pedig az Adobe stock képeinek egyike, és „SF FS logo design vector template” néven találhatjuk. A VGC egymás mellé tette a két képet, és bizony mondhatjuk, hogy a Capcom nem nagyon erőltette meg magát…
Ezt amúgy Aurich Lawson, az Ars Technica kreatív igazgatója emelte ki a Twitteren, hogy a Capcom lényegében fogott egy 80 dollárért (25182 forintért) megvásárolható logót, picit módosított a betűkön, vékonyította a keretet, ráfoltozott egy hatost, és azt mondta, hogy „jó ez”. Lawson nem tudja, hogy mit mondjon. Tudta, hogy eléggé átlagos, de nem hitte volna, hogy ennyire rossz. A japán kiadó konkrétan rákeresett az SF kifejezésre, legörbítette a betűk közepét, lekerekített pár sarkot, és hozzácsapta a számot. (Amúgy nekünk első blikkre a szocializmus korszakából származó, értelemszerűen kitalált könyvkiadó logója volt az első gondolatunk…) Ja, és mivel az Adobe AI/EPS fájlként kínálja a logót, az Adobe Illustratorban eléggé könnyű ezt a logót módosítani…
AestheticGamer/Dusk Golem, aki a Capcomos játékok tekintetében bennfentesnek nevezhető, a Twitteren azt írta, hogy a Street Fighter 6 is a RE Engine-t fogja használni, hasonlóan a japán kiadó következő néhány évben érkező nagy játékaihoz. Ez érthető lépés, hiszen ha van saját, most már bejáratott technológia (ami a Resident Evil 7: Biohazardban debütált, majd például a Devil May Cry 5 is használta…), akkor miért fizessen a Capcom licenszekért? Ezt a Street Fighter V-ben megtette a cég: a PlayStation 4-re és PC-re megjelent bunyós játék ugyanis az Unreal Engine 4-et alkalmazta.
Az engineváltás még nem hivatalos, de a logó forrását nem lehet letagadni. A Street Fighter 6-ról a Capcom amúgy a nyáron fog több részletet közölni, úgyhogy addig csak pletykákat fogunk hallani róla.