Az ex-Telltale fejlesztőkből összeállt csapat részben megőrizte a hagyatékot, de ennél sokkal komolyabb szintre szeretnének lépni. Az új Star Trek-játékkal ez talán sikerülni is fog nekik.
A Star Trek: Resurgence a 2021-es The Game Awardson bukkant fel, és ez egy narratív kalandjáték lesz, ahol párbeszédbeli opciókat kapunk, építhetjük a kapcsolatunkat a többi karakterrel, és persze a felfedezés sem marad el a 2380-ban játszódó játékban, ami tehát a Star Trek: The Next Generation (magyarul Az új nemzedék) filmek után zajlik közvetlenül. Az IGN jóvoltából játékmenetet is láthatunk a játékból, amit a Dramatic Labs fejleszt.
A stúdió alapítója Kevin Bruner, aki a Telltale Games vezérigazgatója volt, és bizony sokan átjöttek ide a stúdióból. Elég szépen érzékelhetjük, hogy a Telltale stílusa átüt a játékmeneten, ugyanis a több mint hét perces videóban hat alkalommal láthatjuk, hogy három opcióból lehet a párbeszédben választani. A Star Trek: Resurgence-ben két játszható karakter lesz, és köztük a történet során váltani fogunk innen-oda. Mindezt egy teljes csomagban kapjuk, nem epizodikus felbontásban.
A Star Trek: Resurgence tehát egy újabb nagyobb IP, ami a Telltale esetében is gyakori volt. Gondoljunk bele: Trónok harca (Game of Thrones), The Walking Dead, Guardians of the Galaxy (A galaxis őrzői), Batman… de lehetne még a Sam & Maxet is mondani. Szóval a Telltale sok IP-t használt, de játékmenetben nem nagyon volt szó eltérésről. Talán pontosan ezért is távozott anno Bruner a stúdiótól, ugyanis szerinte ki kellett volna törni a formulából, hogy valami eltérőt hozzanak létre. Ezzel meg lehetett volna lepni az embereket.
A Star Trek: Resurgence (aminek videójában Spock van elég erősen jelen) talán ezt el is fogja érni, ugyanis tényleg frissnek hat, miközben megvan az a bizonyos érzés, hogy ez ismerős. Az pedig jó kiindulópont. A játék amúgy valamikor idén tavasszal fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (Epic Games Store), PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra.
Forrás: PCGamer