A PlatinumGames talán legrosszabb játékáról van szó, de a Square Enix talán nem akarja észrevenni, hogy az élő szolgáltatásos (live service) játékok között nekik nem sok keresnivalójuk van.
A PlatinumGamestől is szokatlan volt a PlayStation 5-re, PlayStation 4-re és PC-re kiadott játék. PS5-ön főleg rossz helyzetben van a Babylon’s Fall, ugyanis az egyik legrosszabb értékeléssel rendelkezik a Metacriticen, továbbá az év eddigi legrosszabb játéka is ez lett, ami nem nagyon vet jó fényt sem a Square Enixre (akiknek a live service modellt talán nem kéne erőltetni, ugyanis ők a Marvel’s Avengersszel már hivatalosan is hasaltak egyet, mert nem hozta a szintet…) és a PlatinumGamesre (akiktől pedig inkább a Bayonetta 3-at várjuk…).
A SteamDB-n is láthatjuk, hogy napok óta nem tud egyszerre ötszáznál több játékost sem felmutatni a Babylon’s Fall, ami csak néhány hete jelent meg. Ez is kifejezi, hogy a játék mondhatni a kutyát nem érdekli, és emiatt nem csoda, ha a Square Enix és a PlatinumGames egy tweettel emlékeztetett mindenkit arra, hogy a játék létezik. Egy kérdést tettek fel: veszélyben van-e az élő szolgáltatás?
A válaszuk az, hogy nem. Jelenleg nincs tervben a Babylon’s Fall fejlesztésének redukálása. A második szezon végéig lényegében el is készültek a tartalmakkal, és már a harmadik évadon dolgozik a japán stúdió. A játék új tartalmakkal fog folyamatosan bővülni, és a játékosok visszajelzésére alapozva fejlesztenek rajta, hogy a még kitartó tábort megtartsák, és új játékosokat is bevonzzanak. Megköszönték a játékosok támogatását, és alig várják, hogy újakat üdvözöljenek a jövőben.
Már módosítottak az ellenfelek HP csíkján, hogy szólóban is játszható legyen a Babylon’s Fall, aminek sztorijában megvágják az ellenfelek számát. Később a grafikai stílushoz is hozzányúlnak, továbbá a PC-s optimalizálást is megígérték, illetve könnyebb kezelhetőségi opciókkal is bővíteni fogják a játékot. Kérdés, hogy vajon innen fel lehet-e állni…
Forrás: VGC