Ha ez igaz, akkor olyan lépést tehet a francia kiadó, amit csak néhány generációval korábban láthattunk két focijáték esetében.
Szóval tavaly feltámadt a LucasFilm Games, ami kb. azonnal megszüntette a Disney és az Electronic Arts közötti exkluzív megállapodást a Csillagok háborúja jogainak felhasználására. Így a Ubisoft a The Division játékok mögött álló Massive Entertainmenttel nekiláthatott egy Star Wars-játéknak (ahogy David Cage stúdiója, a Quantic Dream is nekiülhetett a Star Wars: Eclipse-nek, aminek fejlesztése állítólag nem halad valami jól, erről pletyka szintjén írtunk már).
A Massive álláshirdetései között viszont érdekességek akadnak. Több pozíciójuk is nyitott, de nem is ezen van a hangsúly, hanem inkább azon vonjuk fel a szemöldökünket, amikor a Star Wars-projekthez köthető pozíciók jellemzései között minimum egy megemlíti a PlayStation 4-et és az Xbox One-t. Tom Henderson nemrég beszámolt róla (mi meg megírtuk), hogy a Ubisoft sok játékkal készül, és ezeket talán egy Ubisoft Forward formájában bemutathatja, de a Star Wars nem tartozik közéjük. A senior audiotervezőnél elvárják, hogy a PlayStation 4, Xbox One, PC hármas audiofunkcióit, képességeit és korlátait ismerje…
És itt kapcsolódik össze a két gondolatmenet. A Star Wars-játék nem valószínű, hogy 2025 előtt meg fog jelenni. Tehát addigra a PlayStation 4 és az Xbox One minimum tizenegy éves lesz. Ez olyan lenne, mint amikor a FIFA 12 és a Pro Evolution Soccer 2012 is kijött PlayStation 2-re 2011 őszén. A PS2 2000-ben rajtolt el, és már nem volt messze a PlayStation 4/Xbox One páros sem. Szóval eléggé hajmeresztő lenne, ha a Massive játéka cross-gen lenne, hiszen addigra a PlayStation 5 és az Xbox Series is minimum négy éve a piacon lesz, és annyi idő alatt csak megtörténik a konzolgenerációs frissítés a játékosok nagyobb százalékánál.
Mindez persze nem jelenti azt, hogy valóban cross-gen játékról van szó, de reméljük, hogy nem így lesz, hiszen ezzel visszafognák a PlayStation 5, Xbox Series, PC hármasra tervezett változatot.
Forrás: PSL