A játék remake-jéről már bátran mondhatjuk, hogy fejlesztési pokolban van, ugyanis ez már kezd egyfajta latin-amerikai telenovellába átmenni.
A Prince of Persia hivatalos Twitterén olvashatunk egy közleményt a Ubisofttól, ahol a francia kiadó kijelentette, hogy a Prince of Persia: The Sands of Time Remake fejlesztését a Ubisoft Montréal vette át. Ezzel mondhatni hazatért a projekt, ugyanis a Sands of Time-trilógiát pontosan ugyanez a stúdió hozta létre, így náluk jobb csapatot keresve sem találhatott volna a Yves Guillemot vezette cég.
A közlemény szerint ez a fejlesztői csere fontos lépés volt, de a Ubisoft Montréal építkezni fog a Ubisoft Pune és a Ubisoft Mumbai, az eddigi két stúdió eredményire, de a játék méretbeli elképzelése módosulni fog, hogy egy örökös klasszikushoz méltó, legjobb élményt hozhassanak létre, már amikor is ez el fog készülni. Ezután a Ubisoft megköszönte a folytatólagos támogatást és a türelmet a fejlesztés alatt (holott annak még mindig nincsen vége…). Végül még annyit írt a francia cég, hogy a fejlesztés előremeneteléről egy későbbi frissítés során fognak részleteket közölni.
Ne felejtsük, hogy a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-et a 2020-as Ubisoft Forwardon jelentették be, és akkor már egy megjelenési dátumot is közöltek (2021. január 21.), de a vizualitás miatt nem kapott kitörően pozitív fogadtatást a bejelentés. Ezután jött egy halasztás (2021. március 18.), majd meghatározatlan időpontra el lett tolva, hogy „az eredetihez hű, de mégis frissnek érződő remake jöhessen létre”, és most annyi a konkrét körülötte, hogy a most tartó üzleti évben (tehát legkésőbb 2023 márciusának végéig) fog megjelenni. De ezek után ki tudja, mi lesz ebből…
Ezek után ne csodálkozzunk, ha a Prince of Persia: The Sands of Time Remake egy picit módosít a célplatformjain: a Ubisofttól egyenesen szokatlan lenne, ha kihagyná a PlayStation 5-öt és az Xbox Series párost.
Forrás: Gematsu