A finn stúdió több játékáról is röviden közölte, hogy a fejlesztésben pontosabban hol is tart.
A Remedy Entertainmentnek kicsit helyre kell pofoznia a renoméját, miután az Xbox-exkluzív CrossfireX nem rajtolt el valami fényes változatban (ennek a sztorimódja kötődik a finn csapathoz). Az Alan Wake 2 teljes erejű fejlesztésbe vágott, de a minap a csapat bemondta, hogy a nyáron nem fognak új részleteket közölni a játékról. De ezen kívül ott van a Control spinoffjuk (Condor kódnévvel), a Control folytatása (Project Heron), egy kooperatív free-to-play játék, amit a Tencent fog kiadni (Vanguard kódnévvel), illetve a Max Payne első és második részének remake-je.
A Remedy a pénzügyi jelentésében foglalta össze, hogy mi hol tart. A Vanguard az előző negyedévben erős lépéseket tett előre, és már a koncepcióigazolási (proof-of-concept) fázisban tart. A csapat erősítve lett: a Vanguard mellett más projektjeik is kedvezően jártak a svédországi terjeszkedésükkel. A Condor is ugyanebben a proof-of-concept állapotban van éppen.
A Heron még a koncepciós fázisban tart, és ennek prototípusos kísérletei tartanak. A Northlight engine technológiájáért felelős csapapattal közösen most azon van a hangsúly, hogy a szükséges technológia és az eszközkészlet létrejöhessen, mert ezek a Remedy több játékában is be lesznek vetve, így hosszabb távra gondolkodnak a mostani „alapkő-letételekkel”.
A Max Payne remake-ekről jelentősebb híre nem volt a Remedy Entertainmentnek, ami teljesen érthető, hiszen ennek fejlesztése nemrég kezdődött el. Most úgy tűnik, hogy a már bejelentett projektek befejezése van a terítéken, és a tervek szerint 2023 és 2025 között több komoly megjelenésre számíthatunk a finnektől. A sorrend talán ez lesz: Alan Wake 2 – Project Vanguard – Control spinoff – Control folytatás – Max Payne remake-páros…
Remélhetőleg a CrossfireX csak egyszeri kitérő volt a minőségben, ugyanis az valóban szokatlan volt a Remedy-től. Bár a Vanguard a Tencentnek szintén kérdéses lehet… majd meglátjuk, mi sül ki ebből.
Forrás: WCCFTech