A Sony Santa Monica játékát nem fogjuk úgy végigjátszani, hogy egy, esetleg két nap után már miénk lesz a platina trófea. Nem, ennél sokkal nehezebb dolgunk lesz. Pláne a spoilerek elől történő kioldalazásban (ezt a témát itt körbejártuk már a játék kapcsán).
Korábban Tom Henderson, egy bennfentes arról beszélt, hogy a 2018-as God of War folytatását 40 óra lesz végigjátszani, de azóta már a sajtó kezében vannak a játék tesztpéldányai, így a God of War: Ragnarökről tisztább képünk van az időtartam tekintetében is. Az IGN beszámolója szerint nem negyven, hanem hetven óra kell a 100%-os végigjátszáshoz. Egy JRPG esetében ez megszokott, de ez egy akció-kaland műfajú játék!
Az IGN videója szerint egy ÁTLAGOS végigjátszás fog 40 órán át tartani, és valószínűleg erre utalt Henderson forrása is. Ebből öt órát fognak elvinni a jelenetek, szóval valójában 35 órányi játékmenet kell egy átlagos végigjátszáshoz. Ezt helyezzük kontextusba: a 2018-as God of War végigjátszása (ha csak a sztorin tartottuk a kezünket) kb. 20 órát igényelt, a platina trófeához pedig akár 50 órát kellett Kratos és Atreus történett nyúznunk…
A God of War: Ragnarök öt nehézségi szinttel rendelkezik. A Give Me a Story a történetre koncentrál. A Give Me Grace újdonság: sokkal könnyebb a harmadik nehézségi szintnél, ugyanis az ellenfelek nem fognak olyan gyakran támadni. Több kameraszög kezelésében is segít így a játék, emiatt pedig nem kell attól tartanunk, hogy több oldalról támadnak. A Give Me Balance a normal nehézségi szintnek tekinthető, A Give Me No Mercy nehezebb lesz, a Give Me God of War pedig a legnehezebb. A nehezebb szinteken az ellenfelek okosabbak és trükkösebbek lesznek. Ezúttal módunk adódik arra, hogy könnyítsünk a Give Me God of War szintről, ha az túl nehéz lenne, ám cserébe nem lehet utána visszalépni erre a nehézségi fokozatra!
A God of War: Ragnarök november 9-én érkezik PlayStation 5-re és PlayStation 4-re.