Milyen jövő várhat a Halo TV sorozatra? Íme, így teljesített a 2. évad!

MOZI HÍREK – A Bungie és a 343 Industries videójátékain alapuló Halo TV sorozat március 22-én mutatta be utolsó epizódját, a rajongók pedig várják a híreket a Paramount+-tól…

 

 

Most pénteken lesz két hete, hogy bemutatták a Halo TV sorozat második évadának nyolcadik és egyben utolsó epizódját. A rajongók azóta várják a Paramount+ megerősítését, hogy a sci-fi akciósorozat hamarosan új történetekkel tér vissza a harmadik évadban. Sajnos ez a bejelentés még nem érkezett meg, és lehet, hogy soha nem is fog.

Egyelőre sem az amerikai előfizetéses szolgáltatásától, sem a kreatív vezetőktől nem kaptunk hivatalos tájékoztatást arról, milyen jövő vár a Halo televíziós adaptációjára.

Vagyis még nem született döntés a Halo jövőjéről. Talán most érdemes megállni és felmérni, mekkora az esélye annak, hogy a Paramount+ úgy dönt, hogy törli a sorozatot. Vagy arra – és ezt mindannyian szeretnénk -, hogy úgy dönt, megújítja.

 

Hogyan teljesített a nézettség szempontjából a Halo TV széria 2. évada?

 

Egy sorozat megújításakor leginkább az számít, hogy van-e nagy nézettsége. Nem tudjuk, hogy a Paramount+ milyen célt tűzött ki a sorozattal. Ám azt elmondhatjuk, hogy a sugárzása remek számokat hozott a platformnak. Olyannyira, hogy a Nielsen szerint az USA-ban a top 5 legnépszerűbb tartalom között van.

Így a Halo 2. évad premierje az első négy nap alatt összesen 354 millió percet nézett, amivel a harmadik legnézettebb eredeti tartalom lett a streaming-en debütáló héten.

A másik kritérium, amit a megújításnál figyelembe kell venni, hogy a sorozatot szerették-e. Az első évadot elég sok kritika érte. Olyannyira, hogy a Rotten Tomatoes-on jelenleg 50%-os a közönség értékelése. A második évad valamivel melegebb fogadtatásban részesült, 70%-os támogatottsággal. A szaksajtó a maga részéről 70%-ról 90%-ra emelte az átlagos ajánlást. Az olyan platformokon, mint az IMDb, az olyan epizódok, mint például a Reach, a közönségtől közel kiemelkedő értékelést kaptak.

 

 

Halo TV

 

 

A probléma: a Halo egy nagyon drága sorozat…

 

Egy „kis” probléma játszik ellene. Egy olyan technikailag tökéletesített akció/sci-fi sorozat fejlesztése, mint a Halo, hatalmas befektetést igényel. A második évad költségvetése nem ismert. Ám azt tudjuk, hogy az első évad körülbelül 90 millió dollárba került: epizódonként 10 millióba! Ebben a második szériában a sorozat készítőinek nagyon kellett figyelniük a kiadásokra. Olyannyira, hogy a sorozat nagy részében spórolniuk kellett, hogy a nézőknek egy olyan Battle of Reach-et adjanak, ami méltó a franchise-hoz.

 

Bizonytalanság uralkodik a Paramountnál?!

 

Egy másik szempont, amit figyelembe kell venni ahhoz, hogy rövid távon ne várjunk pozitív híreket a Halo jövőjével kapcsolatban, az a Paramount Global jelenlegi helyzete. Az évszázados filmstúdió eladósorba került. Már több hónapja hallunk híreket arról, hogy a vagyontárgyai között van-e lehetséges rendeltetési hely vagy sem.

A vizsgált lehetőségek között szerepel az amerikai előfizetéses szolgáltatásának egyesítése az NBCUniversallal, ahogyan Európában a SkyShowtime esetében is, de még semmi sem vált hivatalossá, és lehetséges, hogy ez a Halóhoz hasonlóan költséges produkciók esetében patthelyzetet okoz a döntéshozatalban.

Így nehéz fogadni arra, hogy mi lesz a Halóval. Igaz, hogy a sorozat a SkyShowtime egyik lándzsája, a Star Trek sorozatokkal és a Yellowstone univerzummal és annak spin-offjaival együtt. Ám nem olcsó, és a hatósugara sem éppen rakétaszerű. Mégis, ha a Paramount úgy dönt, hogy megszünteti, nem zárhatjuk ki, hogy egy másik előfizetéses szolgáltatásra költözik. Néhány hét múlva a Prime Video kiadja a Falloutot, ki tudja, hogy az Amazon Studios, ha tényleg elégedett az eredménnyel, nem a Halóra száll-e rá legközelebb.

Forrás: X, Rotten Tomatoes

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu