Ezt a kommentet nem más állította (hozzátéve, hogy már nem sokan vannak a műfajban), mint Jehanne Rousseau, aki egy francia fejlesztőcsapat, a Spiders (Of Orcs and Men, Mars: War Logs, Bound by Flame, The Technomancer, most a Greedfallon dolgoznak) vezérigazgatója a WCCFTech-nek.
„Harmincöten vagyunk a csapatban, és jelenleg negyvenen dolgozunk a játékon [a GreedFallon]. Azért fejlesztjük, mert imádjuk ezt a játéktípust. Nem sok más stúdió csinál ilyesmit manapság. Már a BioWare is leállt vele, és nagyon szomorú vagyok, mert ez az, amit a leginkább szeretek játszani. A GreedFall számunkra egy szenvedélyprojekt. Imádok RPG-kkel játszani. Mi mindig megpróbálunk nagylelkű játékokat csinálni. Valószínűleg vannak hibák, de mi megpróbálunk annyit adni a játékosoknak, amennyit csak tudunk. Azt szeretnénk, ha megengedhetnénk nekik, hogy egy új univerzumot és történeteket élhessenek át, hogy a saját felszerelésüket kraftolhassák meg, hogy fegyvert válthassanak, amivel különös és fura szörnyekkel küzdhessenek, és itt nem a szokásos hatalmas pókokra és patkányokra gondolunk. Valami újat és frisset akarunk összehozni,” mondja Rousseau.
Tény: a BioWare a Mass Effect: Andromedával nem hozta össze azt, amit a rajongók talán elvártak (nem is a fő csapat fejlesztette), az Anthem pedig nem éppen nevezhető RPG-nek. Most pedig a Dragon Age 4-en dolgoznak, aminek a fejlesztését újrakezdték (erről korábban beszámoltunk, a fejlesztését pedig pont az Anthem rohamtempóban való összerakása miatt tolták el…). Szóval tényleg van légy abban a levesben… és jogos lehet a kérdés, hogy a leves minősége egyáltalán meg fog-e maradni?
A GreedFall pedig, amit a Focus Home Interactive fog kiadni, és állítólag igencsak hangsúlyos lesz benne az, hogy az akció-RPG játék világa a játékos döntéseire reagálni fog, valamikor az idei év folyamán fog megjelenni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re.
Forrás: WCCFTech