A Ubisoft vezetősége a Google Stadia fejlesztési költségeiről és az Epic Games Store-ról is mondott pár mondatot.
„A Ghost Recon: Wildlands első negyedéves rajtja természetesen jó hír. Ez nem igazán változtatja meg a Ghost Recon: Breakpointtal kapcsolatos elvárásainkat. Úgy hisszük, hogy a Breakpoint erősebb lesz mint a Wildlands, mivel kapásból PvP-vel fog megjelenni, ami a Wildlandsről nem mondható el. Szóval erősebb rajongói táborunk lehet, amire építkezhetünk a Breakpointban, és egy két éves megjelenés utáni programmal fogunk jönni, ami jóval nagyobb lesz a Wildlandsénél. Persze jó látni azt is, hogy a Wildlands is továbbra is jól teljesít. A negyedik negyedévben (január – március) igen, jó hír az, hogy a Cyberpunk [2077] nem jön ki, de óvatosak maradunk ezügyben. Továbbra is ragaszkodunk ahhoz, hogy erős lehetséges versenytársat kapunk abban a negyedévben. Számunkra kulcsfontosságú az volt, hogy fantasztikus megjelenése legyen a harmadik negyedévben a Wildlandsnek, és azt elértük. Azt hisszük, hogy a mi irányításunk a negyedik negyedévben a játékainkkal jól tükrözi a játékok potenciálját és az akkori lehetséges erős riválisokat is,” mondta Frédérick Duguet, a Ubisoft pénzügyi vezetője a Ghost Recon: Breakpointról – óvatosak maradnak a Cyberpunk 2077 májusi rajtja miatt (az a következő üzleti év első negyedévére esik), de nagyobbak az elvárások mint a Wildlands esetében.
A Google Stadia is megemlítésre került a Ubisoft első üzleti negyedéves beszámolója során: „Igen, a költségek – az extra költség, hogy biztosíthassuk a játékaink Google Stadián való működésüket, az nem olyan magas. Ez már része a terveinknek, és jó kapcsolatunk van a Stadiával annak érdekében, hogy biztosan profitáló legyen számunkra,” mondja Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója. „A platformköltségekről hagyjuk, hogy a Google beszéljen. Amit elmondhatunk: a pénzügyi egyenlet számunkra jó,” tette hozzá Duguet. A Stadia-nyitócímek között ott lesz a The Crew 2, a Trials Rising, az Assassin’s Creed Odyssey, a Just Dance 2020, a The Division 2, és a Ghost Recon Breakpoint is.
Szóba került az is, hogy jobb a kapcsolata a francia kiadónak az Epic Games Store-ral mint a Steammel. „Nem mondhatunk sok információt, mivel nem voltunk még velük olyan sokáig. Amit viszont elmondhatunk: nagyon jól, kéz-a-kézben működünk velük, hogy biztosítsuk, hogy közvetlenül növelhessük az eladásokat a mi Uplay Store-unkon (ami kifejezetten jól teljesít), és az Epic Store-on (amin lépésről lépésre növekedik). Ha összességében tekintjük a Uplayt és az Epic Store-t, akkor nagyon boldogok vagyunk azzal, amit ezeken elérünk,” mondja Guillemot. „És az Epic Store-on remekeltünk az Anno 1800-zal, de a kulcsfontosságú pont itt az, hogy továbbra is erős momentumunk marad a Uplayen,” teszi hozzá Duguet.
Forrás: WCCFTech