A Camoufly cég számára a legfontosabb szempont az volt, hogy kényelmes repülős élményt nyújtsanak, amikor az Iron Man VR első prototípusát bemutatták a Marvel Games-nek.
Az Iron Man VR játékot a San Diegóban megrendezett Comic-Con 2019 en mutatták be. A Camouflaj cég fejlesztői arról beszéltek, hogy mire volt szükség ahhoz, hogy a Tony Stark kalandjait virtuális valóságban is átélhessük.
Amint azt korábban egy a PlayStation blogban is leadott cikkben elmagyarázták, amelyben rövid játékmenetbeli részleteket is mutattak, nagyon is világosan elmagyarázták a Marvel Games-nek, hogy mit akartak elérni: olyan repülési élményt akartak nyújtania a játékosnak, amely elég kényelmes és a PSVR lehetőségeit kellőképpen kihasználja.
Természetesen a fizika törvényeit maximálisan figyelembe kellett tartaniuk a megfelelő realizmus érdekében, de arra is figyeltek, hogy a csaták kellően dinamikusak legyenek. Az Iron Man VR játékmenete érdekében a túlságosan is könnyen bekövetkező összeütközések elkerülése érdekében láthatatlan „lepattanó” akadályokat helyeztek a játékba, illetve az Iron Man páncél sebességét is a játék kontextusának és eseményeinek, a különféle szituációknak megfelelően alakították ki.
A san diegói Comic-Conon még a Iron Man VR „Impulse Armor” designját bemutatták. A designt a legendás Marvel művész: Adi Granov dolgozta ki és egy timelapse-on keresztül bemutatták, hogyan dolgozta ki fokozatosan Vasember játékbeli páncélját.
Egyelőre nincs semmilyen megjelenési dátum a Marvel’s Iron Man VR-hoz, de annyit már tudni, hogy még az idén jön és exkluzív PS4 cím lesz.
Forrás: 3djuegos