Új árnyékokkal, részecskeszámmal és 120 FPS-es multiplayer képsebességgel büszkélkedhet az Xbox Series X-es Gears 5.
A The Coalition ezúttal kicsit jobban belement 2019-es játékának technikai részleteibe.
Az Xbox Series X év végén kerül a boltok polcaira, és az egyik legelső X-szériára optimalizált játék (ahogyan a Microsoft nevezi őket) a Gears 5 lesz. A The Coalition legutóbbi kalandja igazi mérföldkő volt a sorozat történetében, s a tekintetben is, hogy mi mindent hoztak ki az Xbox One X-ből. Most, hogy az új konzol is úton van, a stúdió részletekbe menően ismertette, hogy milyen fejlődésen is ment keresztül a játék a megjelenése óta míg a next-gen gépre ért.
A héten megrendezésre kerülő Inside Unreal esemény alkalmából, a fejlesztő stúdió élőben osztotta meg a játékba tervezett fejlesztéseit. Sok tekintetben ez az Xbox Series X-re feljavított változat hasonlítani fog a most is elérhető PC-s Ultra grafikájú változathoz, úgy mint a magasabb felbontású textúrákban, a fejlettebb árnyékokban és utó-effektekben, vagy a látótávolságban, mely extrém mód távolra ér majd.
De következzék inkább egy lista ezekről:
- Magasabb textúra felbontás
- Fejlesztett anizotrópikus szűrő
- Magasabb felbontású volumetrikus köd-effekt
- Magasabb minőségű depth of field (mélységélesség)
- Extrém távolra ható látótávolság, magas kidolgozottság mellett
- Magasabb árnyék-felbontás, javított el-és előtűnés effekt
- Magas minőségű tükröződések
- Javított utólagos effektek, mint a lens flare (szórt fény), bloom, fénysugarak…
Ezek lennének hát az Ultra PC-verzióból átemelt fejlesztések, de amik igazán érdekesek, azok a kifejezetten az Xbox Series X-hez írt javítások. A The Coalition szerint, ebben a verzióban kontakt árnyékok is helyyet kaptak, melytől az árnyékok még részletgazdagabbak és élethűbbek lesznek, azáltal, hogy pixel pontossággal rajzolják ki az árnyékokat egyenesen a fényforrástól számítva. Az SSAO fényezést lecserélik egy technológiára, melynek neve „Screen Space Global Illumination”, amely valós időben, sokkal természetesebbé teszi a helyszínek bevilágítását.
Ugyanígy kiemelte a stúdió azt is, hogy az Xbox Series X verzió 50%-al több részecske elemet tartalmaz majd, mint a PC Ultra verzió, és az átvezetők is 4K 60 FPS-ben futnak majd. Végül pedig, mint arra már hónapokkal korábban felhívta a csapat a figyelmet, céljuk a Gears 5 ezen változatával a 120 FPS-es multiplayer elérése volt. Ezen viszont még dolgoznak.
Ahogyan azt itt is láthatjátok, a The Coalition olyan verziót hegeszt a műhelyében, amely a mostani csúcskategóriás PC-változatokon is túltesz, ezzel demonstrálva az új konzol erejét. Akárhogy is, ha lemaradtatok volna róla, hát most felhívjuk a figyelmeteket, hogy bejelentették a Project xCloud érkezését Game Pass Ultimate-be, minden extra díj nélkül (!), mégpedig szeptembertől. Emellett jövő csütörtökön jön az Xbox Series X event!
Az esemény jövő csütörtök este 6-kor kezdődik, ha minden igaz.
Forrás: 3DJuegos
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!