Ezt a játékot már elég régen bejelentették, de még mindig nem jelent meg – de legalább közelebb van a megjelenéshez, mint a Star Citizen és a Squadron 42…
Szóval ez egy indie játék, ami 2016-ban egy Kickstarteres közösségi kampányban összeszedett egy kis pénzt, majd a Shadow of the Colossus által inspirált alkotás 2019 elején a Steamen is felbukkant korai hozzáférésben (Steam Early Access), és most már lassan a megjelenés felé tart a No Matter Studios alkotása.
A három fejlesztő még október végén beszélt a PlayStation Blogon arról, hogy milyen eltérés lesz a Praey for the Gods PlayStation 5-ös és PlayStation 4-es verziója között. A next-gen konzolon a frame rate 60 FPS lesz, továbbá a grafikai beállításokat a maximumra fogják tekerni, az árnyékok teljes értékűek lesznek, továbbá a textúrák is magasabb felbontással rendelkeznek majd. Ezeken felül a DualSense-et is igénybe fogják venni (a kontrollerrel is adódhatnak bajok, erről ma szó volt már). A DualSense-et fontosnak tekintik, hiszen ha az íjat visszahúzzuk, hogy kilőhessünk egy nyilat, akkor a kontroller adaptív ravaszain keresztül érzékelni fogjuk az ellenállást, de akár azt is, ha éppen a hóban taposunk, vagy ha fújna a szél körülöttünk.
Ezeket mindig érzékeltetni fogja a DualSense, de csak a PlayStation 5-ös verzióban, és ezért a No Matter Studios szerint immerziót kelthet a Praey for the Gods (azaz elmerülhetünk benne), hiszen sok részlet életre fog kelni a játékban, és az interakcióknak is nagyobb hatása lesz. Még mindig dolgoznak a DualSense hatásainak integrálásán, úgyhogy ennek a történetnek még nincs vége, ugyanis a finomhangoláson dolgoznak.
A Praey For The Gods tehát jelenleg csak Steam Early Accessen érhető el, de készül PlayStation 4-re és PlayStation 5-re is. Valamikor 2021 első negyedévében lesz esedékes a megjelenés, és az is hivatalos már, hogy a PlayStation 4 > PlayStation 5 frissítés ingyenes lesz.
Forrás: WCCFTech