A CD Projekt RED játéka a minap kapott egy nagyobb frissítést, de az 1.1-es javítás állítólag ismét végigjátszhatatlanná teheti a Cyberpunk 2077-et…
A Redditen arról beszélnek a játékosok, hogy a Down on the Street küldetésben Takemura nem hívja fel őket megfelelően. Ez azért szükséges, mert ez kell a küldetés folytatásához – a lengyel stúdió belenyúlt ebbe a küldetésbe, mert eddig megtörténhetett, hogy a karakter en bloc kihagyja a hívást. Most már nem teszi ezt meg, de cserébe lehetséges, hogy Takemura egy mukkot sem szól. Ezen pedig a régebbi elmentések betöltése, esetleg új elmentések létrehozása sem segít!
Már most van rá egy, elvileg működő megoldás. Először Judy-t kell felhívni, mielőtt Takemura ragadna telefont. A hívás esetén tegyük le, vállaljunk egy mellékküldetést (a Delamain tesztelt megoldás), várjunk 24 órát a játékban, és ekkor Takemura felhív minket, mégpedig a megfelelő módon, így a Down of the Street küldetés teljesíthetővé válik. Nos, ez olyan nyakatekerten hangzik, hogy még mindig csak bámulunk magunk elé.
Amúgy az 1.1-es patch ElAnalistaDeBits szerint korrektül javít a Cyberpunk 2077 PlayStation 4-es és Xbox One-os teljesítményén. A PlayStation 4-es kiadás esetében az elemzés szerint az átlag felbontás javult, de az eddigi dinamikus keretek között marad. A feliratok új bugot kaptak (szegény embert még az ág is húzza?), ugyanis a játékmenet során a képernyőn ragadhatnak. A pop-in jelentősen javult, de cserébe kevésbé stabil a frame rate. A gyalogosok továbbra is olyan tömegben vannak jelen, mint eddig – az Xboxhoz képest kevesebben vannak a Sony konzolján. A járművek ütközési modellje fejlődött, de még van hova fejlődni. Az alacsony részletességű NPC-s bugot javították (azaz: sokkal rondábban néztek ki, mint ahogy kellene), lebegő NPC-k sincsenek, és a mesterséges intelligencia sem csinált rögzítés közben nagyobb butaságot. Az árnyékok a PlayStation 5-ön továbbra sincsenek egy vonalban az Xbox Series/Xbox One X verziókéval, kiakadás nem történt meg, és néhány beállítást újra be kellett hangolni a korrupt fájl miatt, de az elmentést nem érintette.
A videó szerint az Xbox One-on is hasonlóan nőtt az átlag felbontás, de a dinamikus padló és plafon nem mozdult itt sem. A pop-in az Xbox One X-en és a két Xbox Series modellen javult, az Xbox One alapkiadásán pedig romlott, a teljesítmény pedig így mindenhol kevésbé stabil. A fegyveres harcok javultak a videó készítője szerint, ugyanis könnyebbnek találta a fejlövéseket. A gyalogosok száma nem csökkent, az árnyékok minősége megmaradt, de az alap Xbox One-on az NPC-k részletessége kérdéses. A járművek ütközési fizikája javult, és itt sem történtek kiakadások.
A játék tehát javul, de még mindig lenne hová…