A konzolok is valamelyest érintettek – úgyhogy talán joggal mondhatjuk: a francia kiadó rohamtempóban gurította ki a Watch Dogs-sorozat harmadik részét, hogy a next-gen konzolokon nyitócímként lehessen jelen.
A Ubisoft a Twitteren jelentette be, hogy mi is a helyzet a több hónapja megjelent Watch Dogs: Legion multiplayerével. Itt azt írták, hogy alig várják, hogy március 9-én elindulhassanak az online ügynökök Londonban, de a megjelenés előtt több dologra is fel szeretnék hívni a figyelmünket.
Például azt mondják, hogy a PC-s verzióban felismertek egy hibát, ami bizonyos GPU-k használata esetén kiakasztja a játékot. A csapat most azon dolgozik, hogy minél gyorsabban ki tudják javítani ezt a súlyos glitchet. Addig pedig úgy határoztak, hogy határozatlan ideig elhalasztották a Watch Dogs: Legion PC-s multiplayerét; az új megjelenési dátumot pedig majd egy későbbi időpontban fogják csak közölni.
Találtak egy másik hibát is, ami a Tactical Op során fektetheti padlóra a francia kiadó termékét. Ezért pedig ennek megjelenése „Xboxon, PlayStaitonön és Stadián” (itt feltehetőleg a PlayStation 4-re és az Xbox One-ra is gondoltak a PlayStation 5 és az Xbox Series mellett…) csak március 23-án fogják elindítani. Ha ez még nem elég, a PlayStationös verzióban a szöveges chat is korlátozott változatban lesz csak a megjelenéskor jelen, és ezt is próbálják kijavítani. A megoldást itt is március 23-ára ígérték.
A Ubisoft azzal zárta a közleményét, hogy elkötelezettek a lehető legjobb élmény megvalósítása mellett, hogy minden játékos a legjobbat kaphassa. Ezért pedig keményen dolgoznak a fentebb taglalt hibák kijavításán, majd megköszönték a türelmünket és megértésünket.
Úgyhogy mondjuk ki: a Watch Dogs: Legion félkészen jelent meg novemberben. Ahogy a Cyberpunk 2077 is decemberben, de ott komolyabban jelen voltak a többszöri halasztás ellenére a bugok és glitchek. Úgyhogy a Ubisoft elsiette, ezt pedig nem lehet megcáfolni.
Forrás: PSL