Egy pletyka szerint az idei, még mindig be sem mutatott Call of Duty is árukapcsolással fog próbálkozni.
Az idei Call of Duty-ról korábban írtuk már, hogy az állítólag Call of Duty: WWII Vanguard néven készülő játék a Sledgehammer Gamesnél kicsit köhécselő állapotban van (értelemszerűen arra gondolunk itt, hogy a játék fejlesztése nem történt megfelelően, hiszen egy pandémia azért mégis közrejátszott), és talán ez is szerepet játszhat abban, hogy a mostanában botrányoktól hangos (és erről az utóbbi héten többször is taglalt) kiadó évenként megjelenő pénztermelője miért nem mutatta eddig meg magát.
De beszéljünk a pletykáról is: egy megbízható Call of Duty-s bennfentes, MW2 Ghost azt írta a Twitteren, hogy tudomása van a háttérben történő eseményekről. Állítólag az Activision Blizzard és a Sony között évek óta tartó megállapodás zátonyra futott, és a kiadó a Sony-val kötött szerződését nem fogja az idei Call of Duty-val betartani.
A Call of Duty: Modern Warfare 3 Campaign Remastered esetében ugyanis az Activision Blizzard állítólag azt szeretné, ha ez nem rendelkezne időzített PlayStation-exkluzivitással (ez már több éve így van, előtte pedig az Xbox esetében volt ott ez a lépéselőny az új tartalmakkal kapcsolatban), így a kiadó minden platformon egyszerre szeretné kiadni a tíz éve PlayStation 3-ra, Xbox 360-ra és PC-re megjelent FPS sztorimódját, és nagy eséllyel úgy tenné ezt, hogy a Call of Duty 2021-es felvonásának drágább kiadásához csapná hozzá árukapcsolás formájában.
Ezt korábban az Activision Blizzard már megtette (ne feledjük, hogy a Call of Duty: Infinite Warfare 2016-ban magával hordozta a 2007-es Call of Duty: Modern Warfare Remasteredet, így a drágább kiadásra befizető játékok egy plusz sztorit kaptak, amihez csak így férhettek eleinte hozzá). És ezzel akarja a kiadó megtömni ismét a pénztárcáját (illetve a vezérigazgató, Bobby Kotick zsebeit, mert ő elég gyakran kap forintban számolva több milliárdnyi jutalmat).
Mindez persze még nem hivatalos.
Forrás: PSU