Ez azért felettébb meredeknek hangzik, hiszen elvileg kilenc év kéne ahhoz, hogy egyáltalán a három játék eljusson a játékosokhoz (már ha tényleg ezen a vonulaton maradhat a játékot fejlesztő stúdió), de mégis így vélekednek az idei Call of Duty mögött álló írók.
Most már kevesebb mint egy hónapra vagyunk az idei Activision Blizzard Call of Duty: Vanguard megjelenésétől, és bár valószínűleg a kiadónak ilyen hosszabb távú tervei nincsenek, Sam Maggsnek, a második világháborúban játszódó Call of Duty narratíváját író személynek és csapatának igen. Erről a VGC számolt be, ugyanis Maggs a New York Comic-Conon egy kerekasztal-beszélgetés során említette meg a Vanguard alcímű Call of Duty-t.
Ezt a folyamatot az írói csapat azzal kezdte, hogy feltett magának egy kérdést: hogyan hozzák létre az ikonikus, Call of Duty-s karaktereket? Ilyesmire szerintük jelenleg nincs nagyon példa a franchise-ban (ezzel azért lehetne vitatkozni, mert pl. Soap vagy Ghost ilyennek tekinthető). Maggs szerint, ha a Halo-ra gondolunk, akkor értelemszerűen Master Chief is az eszünkbe jut, viszont a Call of Duty során ilyesmi nincs. (Mondjuk azért, mert általában nem egymáshoz kötődő sztorikról van szó…?)
Aztán jött az a kérdés, hogy nekik kik lehetnének a Call of Duty-s, vezéregyéniségnek nevezhető karakterek, ugyanis ők szeretnének egy Call of Duty: Vanguard 2-t és 3-at is készíteni, hiszen már van két olyan történetük, amiket elő szeretnének adni ezekkel a karakterekkel. Emiatt is reménykedik Maggs és csapata, hogy a játékosok annyira szeretik majd a karaktereket, mint amennyire ők is, hiszen így a kiadó megbízhatja őket (továbbá a játékot fejlesztő Sledgehammer Games-et) azzal, hogy folytassák az általuk megformált emberek sztorijait, hogy a Call of Duty jelenlegi érájának emlékezetes figuráivá válhassanak. Talán túlzottan bátor kijelentés ez.
A Call of Duty: Vanguard november ötödikén fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re (itt Battle.net-exkluzívként), PlayStation 4-re, illetve Xbox One-ra.
Forrás: PSU