A Techland mégsem fogja az év végén kiadni a Dying Light 2-t (ezzel pedig csatlakozott a kismillió, szintén 2022-re elhalasztott játékhoz), de eddig nem kaptunk komolyabb indoklást a késleltetésre.
A WCCFTech idézett egy interjúból, amit az EDGE magazinban hoztak le. Ebben Tymon Smektala, a Dying Light 2: Stay Human vezető tervezője kifejtette, hogy miért döntöttek egy halasztás mellett. Ők most konkrétan mindent kétszer is átnéznek a játékban, ami tele van összetett, egymáshoz kapcsolódó rendszerrel.
Ezeket többszáz ember hozta létre, és bár a fejlesztés során el tudnak jutni ahhoz a ponthoz, ahol ezek a rendszerek igazán összekapcsolódnak és együtt, egymás mellett működnek, közben fel lehet fedezni pár példát arra, ahol ennek éppen az ellenkezője valósul meg, és a lengyel stúdió inkább ezt orvosolni szeretné. Smektala szerint ezeket a hibákat könnyen ki lehet javítani, de ők biztosra mennének a teszteléssel, hogy a lehető legtöbb ilyen esetet felleljék.
A feltehetőleg utolsó halasztás során (ez plusz két hónapot jelent) ezzel foglalkoznak a lengyelek, és Smektala kiemelte, hogy eközben talán egy-két easter egget is eldugnak a „zombiparkourben”. Ezt a kis késést úgy kezeli, mint egy hosszabb folyosót, vagy legalábbis egy repülőgépes hasonlattal élve az irányító torony itt egy másik megközelítést javasol, hogy a landolás sokkal tisztább legyen. Smektala szerint a repülőgép stábjára is ugyanúgy kell gondolni, mint az utasokra. Szóval esélyes, hogy nem a menedzsment, a vezetőség körüli problémák okozták ezt a csúszást. Smektala még kiemelte azt is, hogy a Dying Light 2: Stay Humanben egy kifinomultabb skillrendszer is van, ahol „mindegyik skill komoly lesz”; javult a csáklyázás is, és itt a Techland ahhoz hasonlította az eszközt, mint Tarzan kötele, csak „jóval fizikaibb lett”.
A Dying Light 2: Stay Human február 4-én érkezik PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, továbbá a Nintendo Switch is megkapja felhős formátumban.
Forrás: WCCFTech