A Bandai Namco több részletet is közölt az Elden Ringről, így például azt is tudjuk, hogy mi lesz a maximum frame rate a FromSoftware játékában, és hogy lesz-e sugárkövetés (ray tracing) vagy sem.
PC-n a maximum felbontás 3840×2160 (azaz 4K) lesz, a frame rate viszont nem lesz több mint 60 FPS. A HDR támogatott lesz, ahogy a ray tracing is, igaz, utólag érkezik csak egy patch hozzá (ahogy a PlayStation 5-ön és az Xbox Series X-en is). PlayStation 5-ön a felbontás akár 4K, a frame rate pedig akár 60 FPS lehet; PlayStation 4 Pro-n 3200×1800 lehet a maximum felbontás checkerboard felskálázással, a frame rate viszont 30-on lesz korlátozva; az alap PlayStation 4 (PlayStation 4 Slim…) pedig maximum 1920x1080p és 30 FPS lesz. A HDR természetesen csak az ezt támogató kijelzőkön fog működni itt is. A PlayStation 4 > PlayStation 5 mentésátvitel menni fog, de fordított irányban nem.
Xbox Series X-en a felbontás maximum 3840×2160, a frame rate pedig akár 60 FPS lehet. Xbox Series S-en a felbontás plafonja 2560x1440p, de a frame rate itt is jobb esetben elérheti a másodpercenkénti 60 képkockát. Xbox One X-en 3840×2160 lehet a felbontás, viszont a PlayStation 4 Pro-hoz hasonlóan itt is 30 FPS-re limitálják a frame rate-et. A HDR támogatott, ahogy az Xbox One S-en is (az alap modellen nem!), ahol a felbontás maximum 1600×900 lehet, míg a frame rate itt is 30 FPS. Teljeskörű cross-gen támogatás van, így mozgathatjuk az Xbox One és az Xbox Series között az elmentésünket.
A PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S hármasban az akár 60 FPS a teljesítményre szánt (Performance) mód segítségével érhető el. Ez a mód a felbontást és a terhelést úgy egyensúlyozza, hogy a frame rate-et részesítse előnyben. A másik mód a felbontást helyezi előtérbe (Resolution), és itt 30 FPS-re lecsapja a korlátot, de cserébe 4K felbontáson fut az Elden Ring.
Az Elden Ring február 25-én fog megjelenni PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: WCCFTech