Az utolsó pillanatokban is, de megvalósította a Techland, hogy ne jöjjön ki mindegyik tervezett platformra a Dying Light 2: Stay Human.
Persze itt nem egy olyan platformra kell gondolni, ahol natív módon fut a játék, azaz a PlayStation 5, az Xbox Series, a PC, a PlayStation 4, illetve az Xbox One kizárható: ezeken helyileg fog futni a lengyel cég terméke. Egy platform hiányzik a felsorolásból, nem is véletlenül: a Nintendo Switch porttal ne számoljunk rövid időn belül, ugyanis a Techland maximum fél évvel is, de eltolta a felhőből futtatni kívánt zombie-parkour túlélősdi „kapcsolós” változatát.
A Techland a sajtóközleményében azt írta, hogy az eredeti dátumhoz képest hat hónapon belül szeretné elhozni a Nintendo Switch termékcsaládra a Dying Light 2: Stay Humant. (Amire mi gúnyosan hozzátesszük, hogy a játékot többször is halasztották, és mivel volt 2021 decemberi időpont is kitűzve régebben, ez a meghatározás az ő részükről felettébb nem szerencsés…) Az indoklás még hozzátette, hogy a Techland által nyújtani kívánt játékélmény szintje is egy cél, és ezt a rajongóknak biztosítani szeretnék. Magyarul: a Dying Light második része a felhőből futtatva nem érte el azt a minőséget, amit a lengyel cég megfelelőnek tekintene…
Úgyhogy a felhőből legkésőbb augusztus elején futtathatjuk a Dying Light 2: Stay Humant a Nintendo Switchen, ami azért nagy csalódás lehet a franchise rajongóinak, hiszen tavaly ősszel a Techland az első részből kihozott rá egy teljes kiadást. Úgyhogy nekik vagy várniuk kell, vagy játszanak máshol. PlayStation 5-re, Xbox Seriesre, PC-re, PlayStation 4-re, továbbá Xbox One-ra is február negyedikén fog megjelenni, és a megjelenéstől számítva legalább öt évig támogatni fogja tartalmilag a stúdió a játékot.
Legalább két héttel a rajt előtt tették meg a bejelentést, nem pedig az utolsó utáni pillanatban, ami biztosan negatív hatással lett volna a Dying Light 2: Stay Human játék körüli érdeklődésre. A minőség hiányának beismerése viszont nem bűn.
Forrás: VGC