A Bethesda Game Studios (BGS) vezető tervezője szerint annyi újdonság lesz Todd Howard következő játékában, hogy ezt nem fogjuk elhinni.
Emil Pagliarulo egy BGS-veteránnak tekinthető, hiszen nem rövid a lista, amin ő dolgozott: The Elder Scrolls III: Morrowind, The Elder Scrolls IV: Oblivion, Fallout 3, The Elder Scrolls V: Skyrim, Fallout 4, illetve Fallout 76. A csapat most interjút készített vele, és itt csak olajat öntött a hype tűzre a mondanivalójával. Szerinte az csak egy dolog, hogy húsz év után először új IP-t hoz létre a stúdió, de ennek megvalósítása már más tészta.
Szerinte lenyűgöző és ihlető volt, ahogy egy elképesztő játékká alakult a Starfield lassan, idővel, és a BGS is elég sok újdonságra készül benne. Pagliarulo hozzátette, hogy a fejlesztés során van egy pont, ahol minden kaotikusnak tűnik, főleg a korai szakaszok során, de eljutottak oda, ahol a játék rendszerei összeállnak valami működőképessé. Ettől jól működnek a dolgok, akár rögtön zsírozottan, és végül az az elképzelés alakul ki, amit a fejlesztés elején kitűznek. Amikor ez először történt a Starfielddel, nekik ez valóban egy igazán különleges pillanat volt. Pagliarulo szerint a játékosok őrülten jónak fogják látni a Starfieldet, amit már csak be kell fejezniük.
A Starfield 2330-ban játszódik a Tejútrendszer egy viszonylag kis szegmensében, a The Settled Systemsben (magyarul ez kb. a Letelepedett Rendszereknek nevezhető). A karakterünk a Constellation (Csillagkép) nevű szervezet tagja. Ez az univerzummal és annak rejtélyélyeivel foglalkozik (felfedező alakulatról beszélünk). Több frakcióhoz csatlakozhatunk (Crimson Fleet – a kalózok, United Kolonies – egyesült kolóniák, Freestar kollektíva, Ryujin Industries…). Todd Howard pedig a stúdió engine-jét (Creation Engine 2) az eddigi legnagyobb fejlődésen átesettnek nevezte már.
A Starfield november 11-én jön Xbox Seriesre és PC-re. Az idei E3-on 100%, hogy többet is tudni fogunk róla, elvégre ez az idei év végi hajrában a Microsoft egyik húzócíme lesz…
Forrás: WCCFTech