Miután bemutatta a Dead Space Remake összes fejlesztését, az EA Motive arra invitál minket, hogy jegyezzünk fel egy dátumot a naptárunkba…
A Dead Space Remake minden játékos álma, aki szereti a realisztikus horrort, így természetes, hogy a közösség az EA Motive élő közvetítéseiben folyamatosan figyeli az újdonságokat. Néhány órával ezelőtt a fejlesztők elmagyarázták az élmény legfontosabb részleteit a díszlet, a világítás és általában a művészet tekintetében, de egy végleges megjelenési dátummal is meg akart lepni minket.
A Dead Space Remake január 27-én jelenik meg PC-re, PS5-re és Xbox Seriesre.
Bár eddig is tudtuk, hogy a játék valamikor 2023-ban érkezik, a fejlesztők nem akarják próbára tenni a türelmünket. Ezért arra invitálnak minket, hogy jelöljük be a naptárunkban január 27-ét, és készüljünk fel egy olyan ajánlatra, ami minden játékosnak megfagyasztja a vérét. A fejlesztők így elkezdik csiszolni Isaac Clark teljes kalandját, hogy egy olyan játékot adjonak nekünk, amely felejthetetlen kíván lenni, mind a videójáték-iparban betöltött jelentősége, mind a félelmetes pillanatai miatt.
Az EA Motive azonban arra használta fel élő show-ját, hogy további hírekkel szolgáljon a várva várt remake-ről. Mint az adás végén bejelentették, októberben a Dead Space Remake mellett egy alapos gameplay-t is láthatunk majd, így várjuk, hogy a fejlesztő egy konkrét dátumot is kitűzzön, hogy stílusosan bemutathassa az élményt.
Az EA Motive tisztában van azzal, hogy nagy várakozás övezi a Dead Space Remake-et, ezért kisebb előzeteseket adnak ki, amelyekben bemutatják, hogy milyen fejlesztéseket eszközöltek a címükben az eredeti játékhoz képest. Így a fejlesztők különböző témákról beszéltek, amelyek a végletekig fokozzák a rettegést, mint például a hangok, amelyek elkerülhetetlenül végigkísérnek minket az utazás során, vagy a fegyverek, amelyeket a részletben használunk.
Slashers: valóságosabbak, mint valaha
Az élőszereplős munkálatok egy része a karakterek körüli finomhangolásokra koncentrált, beleértve Isaac Clarke-ot és a klasszikus „slashereket” is. Ami a főhőst illeti, az EA Motive rámutatott néhány finomításra, amelyek a bonyolult űrruhájával kapcsolatosak, amely ebben a remake-ben még csiszoltabb részletekkel rendelkezik majd, és az űrben való túléléshez nélkülözhetetlen ruhadarabként való rendeltetésére összpontosítanak.
A slasherek teste a lövéseink irányának megfelelően szakad majd szét.
Habár Isaac a játék főszereplője, a közösség gyorsan kifejezte szeretetét a slasherek iránt. Ezeket a lényeket továbbfejlesztették, hogy még félelmetesebb érzést nyújtsanak, véresebb testet és pontosabb sebesüléseket hagyva nekünk a jellegzetes testükön. De a lények grafikájának javításán túl az EA Motive arra is törekedett, hogy a harc a lehető legrealisztikusabb legyen.
Itt most nem a még magával ragadóbb harcról vagy más mechanikáról beszélünk, hiszen a fejlesztők a lövésekre jobban reagáló test révén akarják a slasherekkel való találkozást (vagy inkább túlélést) még élethűbbé tenni. Így a lövedékek irányához jobban igazodó feldarabolódás-animációra számíthatunk, ami miatt a lény darabjai valósághűbben repülnek majd szerteszét.
Forrás: YouTube