Mount & Blade 2: Bannerlord: a sérülésekről

A Taleworlds elmagyarázta, hogy miként dolgozták ki a harcokban szerzendő sérüléseket.

A fejlesztők egy Steames posztban taglalták, hogy hogyan is szeretnék a középkori csatákat egyszerre realizmusra építőnek és szórakoztatónak alkotni. A kettő között egyensúlyt kell csinálni, hogy ne törjön meg a csatákban való elmerülés és hihetőek maradjanak meg a harcok.

„A sérülés egy olyan koncepció egy játékban, amit nehéz helyesen összehozni. A valószerű sérülési modell segítene a mélységgel és a benne való elmerüléssel, de eközben elképesztően komplikált az, ami egy való életben történő trauma során történik, és ezt egy számítógépes modellben újraalkotni szükségtelenül bonyolult lehet, és így alig hatna a játékmenetre.

Miközben a rendszeren dolgoztunk, remek hasznát vettük George Turner kiváló cikkjének, hiszen felnyitotta a szemünket a fegyverdinamikák bonyolultságával kapcsolatban. Persze az implementálás közben több egyszerűsítést és feltételezést kellett csinálnunk, és ha a végeredményben valószerűtlen elemek vagy hibák lesznek, az kizárólag a mi hibánk.

Mivel a kalkulációink fizikaalapúak, nem kell többet extra sebességbónuszt számolnunk, ahogy a korábbi játékainkban tettük. Egyszerűen vesszük a támadó és a megtámadott sebességét, és ezeket beleszámítjuk az egyenleteinkbe. A végeredmény egy realisztikus és pontos módja annak, ahol a támadás sebzésének mértékére a sebesség is hat.”

Lényegében a Talewords nem akar komolyabban a jó öreg RNG-vel számolni, ahol egyszer ennyit, másszor annyit sebzünk, holott lehet, hogy nincs is különbség a két támadás között. Ez a megoldás nekünk jön majd jól, csak sajnos a Mount & Blade 2: Bannerlordnak nincsen még megjelenési dátuma.

Forrás: Steam

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu