Kiderült, miért zárta be az Electronic Arts a Visceral Gamest!

A pénzügyi döntés PR-maszlag mögött egy másik indok is rejtőzik…

A Credit Suisse befektetői prezentációja során Blake Jörgensen, az Electronic Arts pénzügyi főnöke elárulta, hogy az utóbbi 5-6 évben csökkent a Visceral foglalkoztatottainak száma, ami végül kb. 80-ra fogyott, és ez már az EA átlagának alatt volt.

A stúdió próbált egy olyan játékot összehozni, ami „a következő szintre emelte volna a játékmenetet”, de a kiadó ellenőrzései során folyamatosan egy „lineáris játék volt, amit az emberek már nem szeretnek annyira, mint kb. 5-10 évvel ezelőtt”. Nem voltak biztosak benne, hogy a fejlesztési költségeket kitermelte volna a befejezett projekt, ezért döntöttek a stúdió bezárása mellett.

Szóval bár pénzügyi indoka volt a Visceral bezárásának, de egyszerűen nem hitt az Electronic Arts abban, hogy egy lineáris játék sikeres lehet. Aha… mert azt nem lehet olyan könnyen monetizálni, ugye?

Forrás: DualShockers

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu