ELŐZETES – Kompromisszumokat nem hozó, hiteles, és rémisztően gyönyörű játékot ígér a Playstack (a kiadó) és a Cold Symmetry (a fejlesztő), akik ráadásul a Souls-klón műfaj könyörtelen tradícióit is követni fogják ebben az akció-RPG-ben.
A Mortal Shell korábban Dungeonhaven néven futott, és egy tizenöt fős csapat dolgozik rajta, akik korábban „a piac néhány legnagyobb AAA játékán” dolgoztak.
„Hideg szimmetria”
Andrew McLennan-Murray, Anton Gonzales és Vitaly Bulgarov, a Cold Symmetry társalapítói egy közös közleményben azt mondják, hogy a Mortal Shell fejlesztése számukra felért azzal, mintha az óceánon átkeltek volna egy lapulevelen, és a játék bejelentése az életük egyik eddigi legizgalmasabb pillanata.
Az utóbbi két év számukra egy folyamatos növekedési időszak volt, tele ijesztő felfedezésekkel, mert sokkal összetettebb egy játék fejlesztése, mint azt hitték volna. Pláne egy olyané, amit élvezni fogunk, mondja a három úr.
Üres testben ébredünk
Egy üres testben térünk magunkhoz egy olyan világban, ahol az emberiség maradéka lassan elrohad. A Sötét Atya (Dark Father) megbízásából jöttünk a világra, és át kell jutnunk a romos területeken, hogy megtalálhassuk az elhivatott követőket.
Le kell győznünk az ellenfeleket, és elvileg sosem leszünk egyedül, mert a halottak az utunkban lesznek – az elveszett harcosok képességeit és fegyverismeretét is magunkba szívhatjuk, de persze az kérdéses, hogy a megbízónknak pontosan milyen célja is van ezzel a küldetéssel.
Legyőzött harcosok testébe ugorhatsz
A Mortal Shell amúgy pont a legyőzött harcosok maradékát jelenti, és több lesz belőlük. Ha ezeket felélesztjük, majd a testükbe ugrunk, akkor más harci stílusunk lesz, és így talán megtaláljuk azt, ami a nekünk legmegfelelőbb. A karakterek eltérő képességűek lesznek, és a fegyvereik is fejleszthetőek lesznek (mégpedig misztikus, mágikus erőkkel).
Maga a harc pedig eléggé stratégiai képességeket is kíván és a túléléshez erős figyelem, pontosság és ösztön fog kelleni; csak akkor csapjuk oda a kardunkkal, amikor „nyitva hagyják nekünk a kaput”. Az ellentámadásoknak is nagy szerepe lesz ebben a nem lineáris kampányban, ahol egy katedrálistól kezdve egy ősi kriptán át több, eltérő helyre is betehetjük a lábunkat.
Jelentkezz a bétára!
A Mortal Shell zárt bétájára a weboldalán jelentkezhetünk. A játék a tervek szerint a harmadik negyedév során (július-szeptember) fog érkezni PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re (Steam).
-V-
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!
Kiadó: PlayStack
Fejlesztő: Cold Symmetry
Stílus: RPG
Megjelenés: TBA