Sokan gondolták úgy, hogy a Halo Infinite demója nem ütötte meg korunk technikai színvonalát…
Az Xbox most reagált azokra a véleményekre, melyek szerint a Halo Infinite-ben nem volt semmi extra. Emlékeztetnek rá, hogy a játék még fejlesztés alatt van.
Aaron Greenberg szerint a videó színvonalában volt a hiba…
Az Xbox Games Showcase event után sok néző kritizálta a 343 Industries bemutatóját, melyben a Halo Infinite került terítékre, mondván a játék nem nézett ki úgy, ahogyan azt egy Xbox Series X címtől várták volna.
Ezután az Xbox marketingfőnöke, Aaron Greenberg beszélt arról egy Inside Gaming csatornának adott interjúban, hogy a Halo Infinite grafikai színvonalát két dolog okozta: az, hogy a cím még fejlesztés alatt van, s a közvetítés jellege.
„Nézzétek, egy globális járvány közepén vagyunk,” kezdte Greenberg. „Még csak július van, messze még a megjelenés, egy olyan játékot mutattunk, melynek fejlesztése még folyamatban van.” Hogy a dolog még gázabb legyen, a 343 Industries nemrég megerősítette, hogy igen, a demó remekül reprezentálta a későbbi konzolos verziót, habár egy, a konzol erejének megfelelő specifikációjú PC-ről futott.
Greenberg azzal is mentegetőzött, hogy jobb minőségben, 4K / 60 FPS mellett szintén javul az élmény. „Nagyon nehéz közvetítésben megmutatni a grafikát és azt az erőt, amelyre az Xbox Series X képes. Menjetek és nézzétek meg 4K / 60 FPS-ben.” – tette hozzá.
Elég szomorú az, ha magyarázkodni kell egy előzetes miatt… Ráadásul nemrég úgy tűnt, hogy hazugságon kaptuk a Microsoft-ot az Xbox One-ok még 2 évig tartó támogatása kapcsán!
A játék bemutatójáról egyébként itt írtunk részletesebben.
Forrás: 3DJuegos
Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!